|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's!
|
View this Thread in Original format
| Hydra |
Er was reeds een topic geopend over Highlite dit jaar, maar ik vind dat dit toch zijn eigen topic verdient!
De trance en techno lineup voor de 5de editie van Highlite staan vast! De trance room zal volledig bestaan uit Tranceaddicts! We proberen hiermee eindelijk nog eens een kwalitatieve trance-lineup op poten te zetten voor weinig geld, want tegenwoordig is het niet veel soeps meer in België qua trance. De inkom bedroeg de vorige jaren 8 tot 10 euro en dit zal dit jaar waarschijnlijk niet anders zijn.
Hierbij roep ik jullie dan ook massaal op om te komen naar dit feestje! :D Highlite gaat door in de PIH in Kortrijk en is gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg.
Meer informatie en een flyer volgen nog. Hou 26 november maar alvast vrij. :)
Trance room by Tranceaddict :D
-------------------------------
Moondust vs. Pheatus
DJ Elof
Estuera
TCX (Xilver)
Techno room
-------------
Probe
Rezza
Redhead
Cyrix
Manone vs. Moddi
Meer info: http://www.highlite-party.be |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zien dat we tegen dan promotie voor de BETA Party klaar hebben, dan kunnen we daar ook serieus wat volk ronselen! :) |
|
|
| Lady_LizzY |
Ziet er erg mooi uit :)
Good job! |
|
|
| Gladius |
| mooi! ik zal er zijn! |
|
|
| Xilver |
| Dat wordt een feestje :) |
|
|
| The_G0dfather |
vette line-up :D
wss wel aanwezig |
|
|
| BZRK |
Schitterend! En dat op 10 minuten van mijn deur.
ZEKER aanwezig :D |
|
|
| Xilver |
| By the way, deze week doe ik op Coolcast een Highlite preview. Mensen die willen weten welke stijl ik ga draaien, doen er best aan om donderdagavond om 21u in te tunen op http://www.coolcast.be :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zien dat we tegen dan promotie voor de BETA Party klaar hebben, dan kunnen we daar ook serieus wat volk ronselen! :) |
goed idee!
mooie line-up vind ik.. niet veel namen, dus dat betekent langere sets
datum kon wel iets beter, Skynet Groovecity valt diezelfde dag..
ik zal maar de BeTA's volgen zeker? :) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by TOR
datum kon wel iets beter, Skynet Groovecity valt diezelfde dag..
ik zal maar de BeTA's volgen zeker? :) |
:whip:
'tis niet van willen, 'tis van MOETEN :D
Kunnen der ineens een gezellige BETA-meeting van maken ;)
Ik kijk er al naar uit!!
Kzit samen met Stijn in de organisatie en ben nu druk bezig met de affiche ;). Als er nog leuke ideetjes voor de trance-room zijn, ge moogt altijd laten weten hé :toothless . |
|
|
| pooley |
oei oei groovecity, en die hun lineup is ook wel ferm!
trance room, maak het gezellig, dimmende lichen die verkleuren rulen daarvoor (18y illusion -> the level)
Vooral die luster (4kant) was daar enorm chique imo
of van die opblaassterren , bollen hangen, das ook wel schoon
of veel met metaal werken (nieuwe tt+mixer stands van redbull en consoorten) |
|
|
|
|