|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Taste
I'm in...dock så råkar min mix vara 50min...hoppas ni inte skär halsen av mig för det :/ |
Skitbra, då slipper jag göra ett panikslut på min mix, låter den dra nån minut över 60 då;) |
|
|
| Laszlo |
| jag kan fixa ihop en skön liten signaturbild...måste spela in mitt imorgon eftermiddag - så satans fullt upp med annat dock. Men jag ska vara med - punkt slut :) |
|
|
| Laszlo |
sagt och gjort...är denna för kaxig? :)
 |
|
|
| Vizay |
| klockren lazlo, klockren :D |
|
|
| FredAcler |
| Lazlo: Den funkar helt klart :crazy::D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
sagt och gjort...är denna för kaxig? :)
|
Nice nice.... men är det tiderna vi ska köra då ? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nice nice.... men är det tiderna vi ska köra då ? |
Nja, Jofawe sa Måndag om två veckor, jag skrev bara dit de preliminärt...det är ju busenkelt att ändra när vi väl bestämt datum och klockslag... |
|
|
| jofawe |
| Klockren laszlo! sen ang tiderna kan vi väl spika från 19 el. 20 å frammåt? å sen ha en slöfocksdeadline en helg till? men då får folk se till att få tummarna ur...! |
|
|
| Christian Ö. |
Spelade in min mix i natt så nu är även jag klar;)
Blev lite äldre svängighouse, mixarna blev väl inte rikgit så bra som jag ville men man är ju alltid självkritisk så det får duga.
Ska bara fixa ett FTP program och sen uppar jag:)
BTW, min mix är 67 min för att kompensera några som gjorde lite kortare mixar |
|
|
| Jeremy H |
Slänger upp mitt bidrag nu! :)
Spelade precis in och har inte ens hunnit lyssna själv eller så men.. blir nog bra :p
Off to bed! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan synd deadlinen har gått... fått en möjlighet att spela in på fre. :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| jofawe ville ju ha en slöflocksdeadline - för jag har hellre inte spelat in...ska göra det NU faktiskt :) |
|
|
|
|