return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 6)
View this Thread in Original format
jofawe
för allas trevnad har jag kortat ner mitt set till 63minuter :)
Det blev faktist bättre än väntat, EN mix som låter fördjävlig..


inte illa för att vara mig ;)

Låten jag plockade var Royal Gigalos - Somebody´s watching me [Dj Tyson remix]
Ingen större förlust iallafall!

I övrigt kan man säga att det är mycket Bob Marley och ATFC :)
ScuL
när är sista datumet?
jofawe
quote:
Originally posted by jofawe
Sådär ja..
Lite regler då:


* Deadline är satt till den 25:e februari 2006
* Längd på set ska vara 30 eller 60 minuter (går att tumma på på några minuter)
* ALLA stilar är välkommna
* ALLA dj´s är välkommna, dålig som bra!
* Enbart hårdvarumixar, programvaror av typen Traktor, PcDJ osv är förbjudet


Vizay
jag minns inte om vi tog upp det eller inte men vad säger reglerna om ableton? (tänkte mest ur synpunkten att man använder ableton för att göra ett mixset och liveset i ett vilket många gör nu för tin har jag märkt)
BFS
EDIT: Ok nu vet jag att det bara är riktiga dj's som är med i gamet
montana
jag hade tänkt göra en ambient/chillmix, göra den på cddecks först och sen kanske slänga på filmdialog och grejer i audition efteråt. är det ok?
jofawe
quote:
Originally posted by BFS
EDIT: Ok nu vet jag att det bara är riktiga dj's som är med i gamet



tsss.. då har du inte hört mitt förra set :P
montana
quote:
Originally posted by jofawe
tsss.. då har du inte hört mitt förra set :P


:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


det var ju inte dåligt
Braxen
quote:
Originally posted by montana
jag hade tänkt göra en ambient/chillmix, göra den på cddecks först och sen kanske slänga på filmdialog och grejer i audition efteråt. är det ok?


Okej för min del ..:disbelief
Braxen
blir till att recka nu i veckan då ! :)

CJ InterCity
vart tar mixarna vägen när vi lekt färdigt i sandlådan? ska dom uppas på nån FTP eller yousendit... ditäls pliiiis :)

har inte varit så aktiv här senaste månaderna... hoppas jag fortfarande räknas som en sweta :toothless
jofawe
yes.. om det blir som sist så kommer de att läggas till allmänhetens förfogande på en ääääfftääppäää .. som vi brukar säga ;)

Hur går det för era mixar än så länge då?
Börjar bli dags att skicka in dem.

Vem står för server denna gång?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement