|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
jag är inte hemma på onsdag.. bara så ni vet
sen har ni glömt adressen i bannern ffs.. |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Braxen
Woho :cool: .. har pillat på en alternativ lineup, har glömt 1 tror jag, sorry .. har försökt ta hänsyn till de som hade önskemål om när deras mix ska spelas, men listan är säkert fortfarande lite defekt, men det lämnar jag till Steve att slutföra ! :)
Måndag.
Laszlo
Jeremy h
Rebel9
Tisdag.
Braxn
Taste
Steve
Patrik
Onsdag.
Jofawe
Vizay
Fred acler
Intercity
Torsdag.
Christian ö
Dj p.a
Scul |
jag tycker att det ser bra ut, kan ju passa på att säga att jag inte kan på onsdag men om vi följer Braxens schema så funkar det prima:) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
Woho :cool: .. har pillat på en alternativ lineup, har glömt 1 tror jag, sorry .. har försökt ta hänsyn till de som hade önskemål om när deras mix ska spelas, men listan är säkert fortfarande lite defekt, men det lämnar jag till Steve att slutföra ! :)
Måndag.
Christian ö
Laszlo
Jeremy h
Rebel9
Tisdag.
Braxn
Taste
Steve
Patrik
Onsdag.
Vizay
Fred acler
Intercity
Torsdag.
Jofawe
Dj p.a
Scul |
ser skitbra ut! :) |
|
|
| Christian Ö. |
| Jofawe, skulle du kunna editera informationen på förstasidan och göra den lite internationell genom att översätta till engelska?:rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Jofawe, skulle du kunna editera informationen på förstasidan och göra den lite internationell genom att översätta till engelska?:rolleyes: |
jag hinner inte, ska till Lund i kväll och vara där till söndag.
men om nån kan övesätta så kan jag editera in det sen.. |
|
|
| FredAcler |
| Schemat ser kanon ut, nu ser vi till o kör kommande vecka så kan vi börja planera inför sommarupplagan av denna festival ;):D |
|
|
| Gate 42 |
Linan ser helt ok ut. Dock bör nog och jag Steve byta plats. Om jag inte minns fel skulle han lira ett lite tranicare tech set och jag lirar helt andra bullar ;)
Annars ser det mycket nice ut. Ska bli superkul att höra.
En annan tanke. Kanske borde låta bannern länka till en sida med info och "klickbar" streamlänk. Att folk bara läser att det är en mixfestival utan möjlighet att klicka sig till en stream så tror jag intresset blir väldigt tunnt. |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Gate 42
En annan tanke. Kanske borde låta bannern länka till en sida med info och "klickbar" streamlänk. Att folk bara läser att det är en mixfestival utan möjlighet att klicka sig till en stream så tror jag intresset blir väldigt tunnt. |
Precis, klickar man på min banner så länkas man till förstasidan i denna tråd |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Linan ser helt ok ut. Dock bör nog och jag Steve byta plats. Om jag inte minns fel skulle han lira ett lite tranicare tech set och jag lirar helt andra bullar ;)
|
Så, ändrat lite .. nu kör du efter mig, 'efter house och innan trancen' :D |
|
|
| Christian Ö. |
| Jag är borta på Onsdag |
|
|
| Gate 42 |
| +1 på ej Onsdag. Men det gör inget om mitt set spelas då. Är dock självklart roligare om man får vara närvarande när det spelas ;) |
|
|
|
|