|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ArcticBeach |
har inte mixat nåt på över 1 år nu men ska bränna ut lite o ta med till polaren o låna hans decks och leka ihop nåt :clown:
man behöver inte va värsta proffset lr ? :P |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by jofawe
Hur går det för era mixar än så länge då?
|
Ännu inte spelat in nått, som väntat:p Blir i veckan... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by ArcticBeach
har inte mixat nåt på över 1 år nu men ska bränna ut lite o ta med till polaren o låna hans decks och leka ihop nåt :clown:
man behöver inte va värsta proffset lr ? :P |
Nej :toothless
Ser fram emot det här som fan :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
SWETA MIX FESTIVAL UPLOAD ÄFF TÄÄ PÄÄ !!!!
Adress: sweta.mine.nu
Login: sweta
Passw: festival2
PORT!: 7171
Om ni inte fattar er på FTP-clients program så kör på denna direktadress.
ftp://sweta:[email protected]:7171
Ni kan bara ladda upp filer, inte ladda hem.
Äff Tää Pään är online 24/7
Ladda upp i vilken kvallitet ni vill, alla typer av mp3, wma, wav.
mp3 i 192kbps duger gott och väl för alla ändamål !
Lägg gärna med en text-fil med lite info. typ vilken stil som spelas, längd osv. Underlättar när vi ska bestämma speltider & ordning på allt. Tracklist är valfritt men folk lär fråga !
Alla SWETAs får vara med på detta oavsett skicklighet, Sist fick ju Jofawe priset som festivalens modigaste DJ...
Nåt som är lite märkligt är att medlemmar som är i det närmaste inaktiva på SWETA helt plötsligt blir aktiva under ett par dagar för att bara få sin mix spelad... :rolleyes:
För att hitta all info lättast kolla sida 1 post 1 !!!!! |
|
|
| ArcticBeach |
| ska man göra en tracklista i word ex och lägga in i ftpn med mixen ? |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by ArcticBeach
ska man göra en tracklista i word ex och lägga in i ftpn med mixen ? |
ja fast skriv i "anteckningar" istället, smidigare än i word... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
ja fast skriv i "anteckningar" istället, smidigare än i word... |
Exakt, inte alla som har word installerat !
Word pad eller text-fil får de bli alltså... |
|
|
| ArcticBeach |
ok ok, jag har iof inte word heller tog bara som ett exempel :tongue2
blir nog en uplifting melo mix för min del, satsar på 30min mix, är så rostig i mixandet så det kommer låta skit men men :D |
|
|
| Vizay |
| satte igång min upload nu, i god tid för en gångs skull :D |
|
|
| Braxen |
Väntar på att få en låt sen ska ja recka :D
Blir ett rätt drivigt housesett, hoppas ja :p |
|
|
| FredAcler |
| Så där då var min mix på väg upp:tongue3 :) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
satte igång min upload nu, i god tid för en gångs skull :D |
oj har du gjort något i tid häftigt ;)
Denna gång ska jag ta och lyssna lite.
Missa förra gången... |
|
|
|
|