|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| fan kommer inte hinna lyssna något idag men imorrn å frammåt så :D |
|
|
| Braxen |
| Kom in på mircen å dra igång försnacket då ! :) |
|
|
| Jeremy H |
| 6 lyssnare nu, och buffrar en hel del =/ |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
6 lyssnare nu, och buffrar en hel del =/ |
9 pers på #swe-ta och buffrar kraftigt! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Försökte köra med intro-funktionen men då blev det smurf-fart på musiken. Jingeln får helt enkelt ligga mellan seten senare. |
Det blir så eftersom samplingsfrekvensen är annorlunda , kolla så att jingeln har 44.1KHz som alla mixar(förhoppningsvis) har |
|
|
| Christian Ö. |
Sändningen buffrar väldigt mycket:rolleyes:
BTW, vad hette IRC pluginet till Mozilla firefox? Jag har inte mIRC och orkar inte tanka det eftersom jag aldrig kommer att använda det... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Sändningen buffrar väldigt mycket:rolleyes:
BTW, vad hette IRC pluginet till Mozilla firefox? Jag har inte mIRC och orkar inte tanka det eftersom jag aldrig kommer att använda det... |
Chatzilla :)
https://addons.mozilla.org/extensio...p?id=16&vid=735 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sändningen är igång nu....
Fan har haft jävla problem med datorn precis innan... så det blir tyvärr en timme försenat
Sorry som fan ! |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sändningen är igång nu....
Fan har haft jävla problem med datorn precis innan... så det blir tyvärr en timme försenat
Sorry som fan ! |
Folk har lämnat ircn har skrivit i diverse forum att dagen är inställd. Kanske likabra att lägga till ett extra set om dagen dom andra dagarna?
Christian Ö har stuckit tex.. och det är ju hans som ska spelas så :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Folk har lämnat ircn har skrivit i diverse forum att dagen är inställd. Kanske likabra att lägga till ett extra set om dagen dom andra dagarna?
Christian Ö har stuckit tex.. och det är ju hans som ska spelas så :) |
Så hur tycker ni jag gör ? Just nu kör jag iaf.
Kan avbryta när som helst....
Fan de här har inte vart en bra dag... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Så hur tycker ni jag gör ? Just nu kör jag iaf.
Kan avbryta när som helst....
Fan de här har inte vart en bra dag... |
Kör du.. vi får bonusspela setten som ska vara ikväll helt enkelt.
(steve, det är måndag.. måndagar får gå åt skogen ;)) |
|
|
|
|