|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Ja, det är steve som är tänkt att vara ansvarig för speltider osv.
Vi kör som sagt på måndag kl 19.
Är Bannern redo?
Vi som hade så jättemycket på gång, ska vi bestämma något nångång?
Sen nästa gång så tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och lämnar in en mix utan att vara aktiv på forumet. |
|
|
| Braxen |
I'm with you, vi försöker alltså sätta lite press på Steve som ska fixxa tiderna, och Lazlo som ska fixa bannern ? :)
Tack på förhand :D
ps. lägg in mig på tisdag *host* tack *host* tisdag . |
|
|
| Gate 42 |
Nästa gång tar 1, 2 eller kanske 3 personer på sig att hålla i alltihop och har fria händer med att sätta deadline, speltider osv osv.
Då behöver man nämligen inte fråga allt i denna tråd för att se om någon annan tycker ens ide är nice. Man skönter allt via mail/msn istället.
Men för denna gång så kör vi självklart nästa vecka. Vi kan inte hålla på och skjuta upp det för rätt som det är har vi sommar ute och får döpa om festivalen ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Nästa gång tar 1, 2 eller kanske 3 personer på sig att hålla i alltihop och har fria händer med att sätta deadline, speltider osv osv.
Då behöver man nämligen inte fråga allt i denna tråd för att se om någon annan tycker ens ide är nice. Man skönter allt via mail/msn istället.
Men för denna gång så kör vi självklart nästa vecka. Vi kan inte hålla på och skjuta upp det för rätt som det är har vi sommar ute och får döpa om festivalen ;) |
Du är inte dum du patrik!
Å det blir ju självklart en SweTA summer festival med :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ska pilla ihop en lina.... snart... i helgen :gsmile: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Sen nästa gång så tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och lämnar in en mix utan att vara aktiv på forumet. |
word...bort med alla självkåta egon som bara hänger här för att göra reklam för sig själva.
Så fort någon talar om för mig vilka tider som verkligen gäller så fixar jag till bannern... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
word...bort med alla självkåta egon som bara hänger här för att göra reklam för sig själva.
Så fort någon talar om för mig vilka tider som verkligen gäller så fixar jag till bannern... |
kolla första posten ffs.. |
|
|
| Laszlo |
| öpp öpp, lugna sig...folk verkar fortfarande vara oeniga ifall vi ska köra 3x5 timmar eller 3x4 + 3 timmar måndagen veckan efter...Jag yrkar för att vi kör allt denna veckan. Finns ingen mening att dela upp det på två veckor då det bara kommar köras en dag veckan därpå... |
|
|
| RebeL9 |
| kör på en hel vecka. bara det inte körs på fredagar... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Braxen
palla skjuta upp d hela tiden .. min mix håller på å bli gammal ffs ;) .. seriöst, nu har vi ju sagt att vi ska köra nästa vecka, så får vi väl 'lära oss nått' av d här å göra nästa bättre .. lr nått .. d e ju i grund å botten bara en kul grej ..:nervous: |
Nuuuuu var det liv i tråden igen :) Vill självklart också att det ska dra igång på måndag, men det verkade som sagt lite dött ett tag :clown:
Tiderna låter kanon! (men spela gärna inte min på torsdag.. jobb :()
Sjysst banner btw Laszlo :p |
|
|
| Braxen |
Woho :cool: .. har pillat på en alternativ lineup, har glömt 1 tror jag, sorry .. har försökt ta hänsyn till de som hade önskemål om när deras mix ska spelas, men listan är säkert fortfarande lite defekt, men det lämnar jag till Steve att slutföra ! :)
Måndag.
Christian ö
Laszlo
Jeremy h
Rebel9
Tisdag.
Braxn
Patrik
Taste
Steve
Onsdag.
Vizay
Fred acler
Intercity
Torsdag.
Jofawe
Dj p.a
Scul |
|
|
|
|