return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 18)
View this Thread in Original format
jofawe
Ja, det är steve som är tänkt att vara ansvarig för speltider osv.

Vi kör som sagt på måndag kl 19.
Är Bannern redo?

Vi som hade så jättemycket på gång, ska vi bestämma något nångång?

Sen nästa gång så tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och lämnar in en mix utan att vara aktiv på forumet.
Braxen
I'm with you, vi försöker alltså sätta lite press på Steve som ska fixxa tiderna, och Lazlo som ska fixa bannern ? :)

Tack på förhand :D

ps. lägg in mig på tisdag *host* tack *host* tisdag .
Gate 42
Nästa gång tar 1, 2 eller kanske 3 personer på sig att hålla i alltihop och har fria händer med att sätta deadline, speltider osv osv.

Då behöver man nämligen inte fråga allt i denna tråd för att se om någon annan tycker ens ide är nice. Man skönter allt via mail/msn istället.

Men för denna gång så kör vi självklart nästa vecka. Vi kan inte hålla på och skjuta upp det för rätt som det är har vi sommar ute och får döpa om festivalen ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Gate 42
Nästa gång tar 1, 2 eller kanske 3 personer på sig att hålla i alltihop och har fria händer med att sätta deadline, speltider osv osv.

Då behöver man nämligen inte fråga allt i denna tråd för att se om någon annan tycker ens ide är nice. Man skönter allt via mail/msn istället.

Men för denna gång så kör vi självklart nästa vecka. Vi kan inte hålla på och skjuta upp det för rätt som det är har vi sommar ute och får döpa om festivalen ;)

Du är inte dum du patrik!

Å det blir ju självklart en SweTA summer festival med :)
SteveTranz4ever
Ska pilla ihop en lina.... snart... i helgen :gsmile:
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Sen nästa gång så tycker jag vi diskar folk som bara dyker upp och lämnar in en mix utan att vara aktiv på forumet.

word...bort med alla självkåta egon som bara hänger här för att göra reklam för sig själva.

Så fort någon talar om för mig vilka tider som verkligen gäller så fixar jag till bannern...
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
word...bort med alla självkåta egon som bara hänger här för att göra reklam för sig själva.

Så fort någon talar om för mig vilka tider som verkligen gäller så fixar jag till bannern...

kolla första posten ffs..
Laszlo
öpp öpp, lugna sig...folk verkar fortfarande vara oeniga ifall vi ska köra 3x5 timmar eller 3x4 + 3 timmar måndagen veckan efter...Jag yrkar för att vi kör allt denna veckan. Finns ingen mening att dela upp det på två veckor då det bara kommar köras en dag veckan därpå...
RebeL9
kör på en hel vecka. bara det inte körs på fredagar...
Laszlo
Allrighy...då kör vi mån-tors. 19-23 på mån-ons, 19-22 på torsdag

adress till bilden för er som inte kan hosta: http://www.djlaszlo.com/temp/SWETA-...l-Spring-06.jpg

Jeremy H
quote:
Originally posted by Braxen
palla skjuta upp d hela tiden .. min mix håller på å bli gammal ffs ;) .. seriöst, nu har vi ju sagt att vi ska köra nästa vecka, så får vi väl 'lära oss nått' av d här å göra nästa bättre .. lr nått .. d e ju i grund å botten bara en kul grej ..:nervous:

Nuuuuu var det liv i tråden igen :) Vill självklart också att det ska dra igång på måndag, men det verkade som sagt lite dött ett tag :clown:
Tiderna låter kanon! (men spela gärna inte min på torsdag.. jobb :()

Sjysst banner btw Laszlo :p
Braxen
Woho :cool: .. har pillat på en alternativ lineup, har glömt 1 tror jag, sorry .. har försökt ta hänsyn till de som hade önskemål om när deras mix ska spelas, men listan är säkert fortfarande lite defekt, men det lämnar jag till Steve att slutföra ! :)

Måndag.
Christian ö
Laszlo
Jeremy h
Rebel9

Tisdag.
Braxn
Patrik
Taste
Steve

Onsdag.
Vizay
Fred acler
Intercity

Torsdag.
Jofawe
Dj p.a
Scul
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement