|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Vem kunde inte vara hemma vilka dagar ?
Sitter och skummar igenom alla bidrag för att optimera linan
Jofawe - Ej onsdag
Christian Ö. - Ej onsdag
Patrik aka. Gate 42 - Ej onsdag |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vem kunde inte vara hemma vilka dagar ?
Sitter och skummar igenom alla bidrag för att optimera linan |
Jofawe - Ej onsdag
Christian Ö. - Ej onsdag
Patrik aka. Gate 42 - Ej onsdag
+Jeremy H - Ej torsdag
Edit: Kan nu hela veckan förutom torsdag :) |
|
|
| Braxen |
| Kan varken måndag, onsdag lr torsdag, vill ju vara närvarande vilket jag kan vara på tisdag ! :) |
|
|
| Jeremy H |
| Rippar någon eller nöjer vi oss med att dela ut alla mixar efteråt? :) |
|
|
| Gate 42 |
| Räcker väl med att dela ut dem va? Har för mig någon slängde upp en torrent efter förra omgången med alla mixar i? |
|
|
| Dj P.A! |
| Verkar vara flera som inte kan onsdag. Jag kan byta min tid från torsdag med någon om de föredrar detta. Dock vill jag inte ha första tiden för att vara säker på att hinna hem från jobbet. |
|
|
| Vizay |
Jofawe - Ej onsdag
Christian Ö. - Ej onsdag
Patrik aka. Gate 42 - Ej onsdag
Jeremy H - Ej torsdag
vizay - Ej Måndag |
|
|
| Gate 42 |
Mindre än 24 timmar till start!
Hur ser den slutgiltiga linan ut!??! :eek: |
|
|
| jofawe |
Har uppdaterat förstasidan nu!
Orkar inte skriva mer än så, det räcker väl ändå?
Har vi en färdig spellista eller ska vi köra på den som står nu? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
Har vi en färdig spellista eller ska vi köra på den som står nu? |
Vore ju bra ifall det var planerat lite utifrån folks spelstilar.. men samtidigt så börjar det dra ihop sig sååå.. i dunno :) |
|
|
| Braxen |
| Det är planerat eftr folks spelstilar, utifrån det jag vet av folks spelstilar iaf...... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Det är planerat eftr folks spelstilar, utifrån det jag vet av folks spelstilar iaf...... |
den verkar vettig.. jag tycker vi kör på den! =) |
|
|
|
|