|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Bra jobbat grabbar ! Gillade allt !
Riktigt najsiga låtar Rebel9 |
|
|
| Laszlo |
| Rebels måste jag tanka ner...polarna drog iväg mig på en öl precis innan han skulle gå på :| |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Vizay
Här har ni min tracklist dårå, tack för mig och tack för den fina kritiken ni gav mig i kanalen :)
Bebop & Santiago Niño - Strange candy (Original mix)
Signal Runners vs. Mike Foyle - Love theme dusk (Airbase remix)
Will Holland - Timeless (Filo & Peri remix)
Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 remix)
Sayla - Majestic (Original mix)
Hammer & Bennet - Language (Santiago Niño Dub tech mix)
Marco V - More than a life away (Joy-T Suko remix)
Way Out West - Killa (Orkidea vs. Dallas Superstars remix)
Gareth Emery - Between dreams (Original mix)
Ferry Corsten - Fire (Extended)
Agnelli & Nelson - Shivver (Original mix)
Phynn - Tempest (Original mix) |
Det där ser inte alls dumt ut, blir till att plocka hem i eftermiddag :):) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Servern är uppe och springer...
http://sweta.mine.nu:8000
128kbps
Warmup today:
Joey Beltram - The Sound Of 2AM (House från 1999)
David West - Pro Bono 001
Menno de Jong - Intuition Radio 063 (15-03-2006)
Main-acts tonight !
- Jofawe
- DJ P.A.
- Scul
:gsmile:
Kom in på mIRC och tjöta lite ikväll också !
#swe-ta on wineasy.se.quakenet.org
|
|
|
| Laszlo |
| tuned in....funky beats, niiice :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
tuned in....funky beats, niiice :) |
Funky indeed och najs ! Skilled DJ ! Hacken som man hör mellan låtarna är winamp som gör :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
05. Joris Voorn - Shining
|
Kärlek  |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Kärlek |
håller med! Joris Voorn är mäktig |
|
|
| SteveTranz4ever |
Info om kvällens DJs
Nick: Jofawe [´ofejv]
Namn: Patrik
Ålder: 23
Bor i: Växjö
.nfo:
Började i mitten på 90-talet på min brors utrustning men slutade då han flyttade hemifrån.. Gör det mest för skojs skull.
Har spelat in sweta settet på en Numark CDN-90 och en Pioneer DJM 600 som jag lånat av en vän.
Nick: DJ P.A!
Namn: Per-Anders Friberg
Ålder: 32
Bor i: Stockholm
.nfo: Har DJat sedan 1991.
DJar numera inte frekvent längre, utan har det endast som hobby.
Mixen är gjord på mina drygt 10 år gamla Denon DN 2000 samt med en 4 kanals mixer av märket JB Systems.
Nick: ScuL
Namn: Martijn
Ålder: 24
Bor i: nära Hilversum (NL)
.nfo: Mixen är inspelad med 2 American Audio HTD4.5 skivspelare (OEM-model ) samt Numark DXM06 mixer och en Pioneer CDJ800.
Jag har lirat med vinyl sen juli 2004 och spelat i NL och Frankrike. Nästa fredag ska jag spela på en fest i Danmark med ungefär 600/700 pers. I april ska jag spela i Frankrike igen och jag satsar på en booking i Polen snart. Jag driver det största hardstyle forumet på nätet och har egen skivlabel (båda heter Global Hardstyle).
|
|
|
| Dj P.A! |
Snart är det dag då för min mix. Sitter tyvärr på jobbet så jag har inte tillgång till Irc. har laddat ner min winamp här men det verkar inte funka. (fan också). Men jag kommer att vara på detta forum så fråga på om det är något ni undrar över ang min mix. Skriv gärna kommentarer också vad ni tycker.
Mvh!
DJ P.A! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Låter sweet P.A. !
Riktigt nice trance ! Cleana mixar som fan !
Jofawe... säger bara... din mix... TJÄRLEK !  |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Låter sweet P.A. !
Riktigt nice trance ! Cleana mixar som fan !
Jofawe... säger bara... din mix... TJÄRLEK ! |
säger samma.. det är mer min stil... precis som med förra festivalen tycker jag mest om stilen som Vizay och P.A. lirar :) |
|
|
|
|