|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
hur blir det nu? Säger vi start måndag v. 11?
Tiden springer i väg väldigt fort, skulle vara bra om vi beslutar det så Laszlo kan fixa den där "bannern" med rätt datum och tid så man kan göra lite reklam!
och med tanke på jinglarna, ska vi skita i det eller ska de som kan göra sin egen göra en?
Som sagt, känns som att det är mycket snack men lite verkstad och beslut just nu och tiden springer iväg! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
hur blir det nu? Säger vi start måndag v. 11?
Tiden springer i väg väldigt fort, skulle vara bra om vi beslutar det så Laszlo kan fixa den där "bannern" med rätt datum och tid så man kan göra lite reklam!
och med tanke på jinglarna, ska vi skita i det eller ska de som kan göra sin egen göra en?
Som sagt, känns som att det är mycket snack men lite verkstad och beslut just nu och tiden springer iväg! |
Vi kör på de... v.11 !
Den som känner sig manad kan ju göra jinglar annars kan ju den som vill knåpa ihop nåt värsta Trance Energy intro åt sig själv :gsmile: |
|
|
| ScuL |
| Jag kan fixa jinglar åt alla men jag behöver en röst ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
Jag kan fixa jinglar åt alla men jag behöver en röst ;) |
typ en kvinnlig mekanisk röst ala sensation ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
typ en kvinnlig mekanisk röst ala sensation ;) |
Oftast är det väl en välhängd mansröst med avgrundsdjup röst som snackar i typ en kvart innan DJn får spela :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Oftast är det väl en välhängd mansröst med avgrundsdjup röst som snackar i typ en kvart innan DJn får spela :D |
förvisso.. men.. ibland är det en brud med :)
men är det nån här på sweta som har druckit whiskey och rökt ofiltrerade cigg i 40 år? :nervous: |
|
|
| Gate 42 |
Nej tyvärr :(
Gillar både whiskey och röka men låter fortfarande som en barnrumpa när jag pratar ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hörde inte ens vad rösten sa... :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hörde inte ens vad rösten sa... :p |
det är vad patrik också sa, men det är inte så svårt att ändra. kanske hade för hög volym på effekterna.. |
|
|
|
|