return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 2)
View this Thread in Original format
zoric
quote:
Originally posted by Gate 42
^ Var bra? När blev den dålig da? :stongue:


HUHU KEKE LALA ~~
Laszlo
quote:
Originally posted by Gate 42
Deadline 25:e februari, så man kan recca mixen så där lagom bakfull efter 2 dagar av SMC ;)


Eller så hijackar vi skivspelarna och kör ett eget back-2-back set under prime time...:) Bra tillfälle för att marknadsföra SWETA och vår kommande mixfestival också :)
Gate 42
ACE! Fan va hett! Bara å packa väskan så kör vi! :D
ArcticBeach
har inte varit medlem här tillräckligt länge för att fatta va allt det här är för någe, är det mix festival över nätet lr live på nån club ? :tongue3
Laszlo
quote:
Originally posted by ArcticBeach
har inte varit medlem här tillräckligt länge för att fatta va allt det här är för någe, är det mix festival över nätet lr live på nån club ? :tongue3


Det är en nätsändning...Alla som vill vara med får mixa ihop ett set på 30 eller 60 minuter, sen skickas det till honom/henne som håller i sändningen (ännu inte bestämt vem). Vi spikar datum, sen sätter vi oss alla inne på vår chattkanal på mIRC och skrattar åt varandras urusla dj-wannabeskills :)
jofawe
quote:
Originally posted by Gate 42
Nej men det låter väl som det redan är kirrat. Bara för Patrik att uppdatera förstaposten med deadline och så kan vi väl låta ansökningarna komma in.



Patric... PATRIC heter jag, Patrik :P

Jag uppdaterar posten imorgon när jag är något nyktrare än nu... suck..
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Patric... PATRIC heter jag, Patrik :P

Jag uppdaterar posten imorgon när jag är något nyktrare än nu... suck..


Gå och lägg dig Partik så du nyktrar till... :p
RebeL9
något som man kan ändra på denna gången är att inga mixar körs på fredag kväll. blev inte så många som lyssnade på oss arma stackare som hade oturen att bli placerade på fredagen. :toothless
Gate 42
quote:
Originally posted by jofawe
Patric... PATRIC heter jag, Patrik :P

Jag uppdaterar posten imorgon när jag är något nyktrare än nu... suck..


Sorry, Patric... ;)

Rebel9: Yea precis, vi bör inte köra några set när det är utgångsdagar etc etc.
ArcticBeach
och kanske inte på ASOT dagar för då sitter väl många kids o lyssnar och tar på sig själva

zoric
Minns att Rebel9 var lite ledsen att hans set spelades på en fredag sist, Hehe :D
RebeL9
quote:
Originally posted by zoric
Minns att Rebel9 var lite ledsen att hans set spelades på en fredag sist, Hehe :D


ja jag och de andra fick ju bara hälften av antalet lyssnare :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement