|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
sådär, nu är min mix påväg upp...blev faktiskt riktigt nöjd med den :)
60:02 blev min...TAJMING :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ås... menar Laszlo on the mic :D
|
nu slutar ni upp att göra narr av mig och min småländska :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
nu slutar ni upp att göra narr av mig och min småländska :p |
min mic är ju sönder förvisso, annars är ju jag minst lika mycket smålänning som dig :P |
|
|
| Braxen |
| ..Har vi kommit fram till nått ? :D |
|
|
| Dj P.A! |
Nu har jag äntligen fått tillbaka min bärbara dator från service.
Jag hade gjort en mix tidigare men det hade då endast min gamla dator med ett urgammalt ljudkort som hackade (se detta forum flik 8).
Nu har jag dock gjort om denna mix igen 4 dagar efter deadline.
Finns det någon möjlighet att man kan få vara med ändå på detta festival trots att man är 4 dagar sen? Var ju med förra gången och skulle jättegärna vilja vara med igen. Vad tycker ni? |
|
|
| Braxen |
| ^^ Absolut, släng upp den .. eftersom vi ändå inte kommer överens om nått så kan vi väl köra nästa vecka ? ;) |
|
|
| Dj P.A! |
| OK - tack! Upploader den nu. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vad är sagt nu ? Kör vi denna vecka som kommer eller veckan därpå... alltså vecka 10 eller 11 eller nån annan vecka ?
http://www.vecka.nu
Vilka dagar ? Tider ?
Jag kommer slänga med en mix iaf nu :tongue2
14 DJmixar finns... 15 med min :p
Braxn
Christian Ö
DJ P.A.
Fred Acler
InterCity
Jeremy H
Jofawe
Laszlo
Patrik
Rebel9
Scul
Taste
Vizay
Vem är Patrik ?
En del mer eller mindre okända ansikten... hoppas alla kan bli lite mer aktiva nu :gsmile:
Skulle va kul om alla kunde göra en custom-made DJ-CV för "SWETA Mix-Festival"
Buhh för anonymitet !!! |
|
|
| Gate 42 |
Det är jag som är Patrik. Eftersom jag inte spelar Trance längre så kör jag numer under eget namn. ;)
För att folk ska få tid att skicka brev till vänner och bekanta om deras speltider så föreslår jag att vi kör hela kalaset vecka 11.
Mån, Tis, Ons från kl 19 och fråmmåt, beroende på hur många set vi måste spela per dag för att få ihop det. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gate 42
För att folk ska få tid att skicka brev till vänner och bekanta om deras speltider så föreslår jag att vi kör hela kalaset vecka 11.
Mån, Tis, Ons från kl 19 och fråmmåt, beroende på hur många set vi måste spela per dag för att få ihop det. |
Låter ju skitbra tycker jag!
Alltså, vecka 11, måndag från kl 19 och frammåt.
Sen kör vi till och med onsdag..
4 eller 5 mixar per dag?
Blir väl lite drygt om de ska spelas efter kl 23 va? |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by jofawe
Låter ju skitbra tycker jag!
Alltså, vecka 11, måndag från kl 19 och frammåt.
Sen kör vi till och med onsdag..
4 eller 5 mixar per dag?
Blir väl lite drygt om de ska spelas efter kl 23 va? |
ja eller hur, 4 mixar ( eller 4 h) per dag är bra, annars blir det för mycket och för sent |
|
|
|
|