|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
Ok - Här kommer min info.
Namn/Nick: Per-Anders Friberg / DJ P.A!
Bor/Ålder Stockholm / 32 år.
Har DJat sedan 1991.
DJar numera inte frekvent längre, utan har det endast som hobby.
Mixen är gjord på mina drygt 10 år gamla Denon DN 2000 samt med en 4 kanals mixer av märket JB Systems. |
|
|
| Vizay |
jag gjorde en liten jingel också, kanske ingen whiskey + rökar röst men jag tycker den är rätt okej iaf :)
Ladda hem här |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag gjorde en liten jingel också, kanske ingen whiskey + rökar röst men jag tycker den är rätt okej iaf :)
Ladda hem här |
enda trista var att den man inte hör mixfestival :O
Tyckte inte du det var svårt att säga swedish tranceaddicts mixfestival? :) |
|
|
| Vizay |
vad menar du, jag hört klart och tydligt mixfestival i min jingel :conf:
å njae de va inte så svårt att säga, man får se till att dra ut mer än man tror man ska på dom orden bara så blir det okej :P |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag gjorde en liten jingel också, kanske ingen whiskey + rökar röst men jag tycker den är rätt okej iaf :)
Ladda hem här |
jag tycker den blev kanon! Släng på någon effekt och lite annat tjofräs i bakgrunden så blir det skitbra..! |
|
|
| Jeremy H |
Namn: Jérémy Halldén
Ålder: 21
Bor i: Göteborg
.Nfo: Har spelat hemma i drygt 1½år nu. Har bytt genre lika ofta som strumpor under den tiden, men spelar nu främst prog-house/trance och en del electro.
Mixen är inspelad på 2st "Pioneer CDJ-1000"s och en "Numark DXM-06"-mixer.
:clown: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jag tycker den blev kanon! Släng på någon effekt och lite annat tjofräs i bakgrunden så blir det skitbra..! |
ska se vad mer för effekter jag kan lassa på, ska jämföra med ASOT osv å pilla lite ;) |
|
|
| zoric |
| Den sista låter rätt bra faktiskt ;) |
|
|
| Braxen |
| Härligt å se att ni e kreativa :) .. hur går d me bannern, har vi listat ut vilka tider d kommer sändas ? .. d e väl typ d som behövs sen e bannern brukbar typ ? :thepirate |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Härligt å se att ni e kreativa :) .. hur går d me bannern, har vi listat ut vilka tider d kommer sändas ? .. d e väl typ d som behövs sen e bannern brukbar typ ? :thepirate |
Måndag v.11 mellan 19 och 23
Tidag v.11 samma tider
Onsdag v.11 samma tider
Måndag v.12 Samma tider
Å .. jag kirrade en till när jag ändå var på G
http://supa.mine.nu/download/swetajingel5.mp3
en klassiker, kan man säga.. |
|
|
|
|