|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
Den där var ju riktigt skön :tongue3
Men den sista länken som du postade funkar inte:( |
|
|
| jofawe |
Så nu har jag piltat ihop en liten reklam som vi kan spamma forumen vi är på (översätt själva till engelska eller holländska ;))
| quote: |
Ohoj där!
Nu har det blivit dags för Swedish Trance Addicts (sweTA) att ha sin bejublade mixfestival igen.
Denna gång kör vi på lite bättre dagar och tider.
Vi börjar måndag vecka 11 klockan 19.00 till 23.00
Fortsätter sen på tisdag och onsdag samma tider... samt eventuellt måndag vecka 12.
De som kommer spela ett exlusivt mixset enbart för denna festival är;
Braxn, Christian Ö, DJ P.A., Fred Acler, InterCity, Jeremy H, Jofawe, Laszlo, Patrik, Rebel9, Scul, Steve, Taste och Vizay
Det kommer vara ett brett utbud på allt emellan stenhård hardtrance och Hardstyle och skönt housegung.
Adress till sändningen är: http://sweta.mine.nu (i winamp)
Mer info kommer!
|
|
|
|
| Braxen |
| Hur går det med lineupen, d e väl nu på måndag d drar igång lr ? :tongue3 |
|
|
| CJ InterCity |
Namn/Nick: InterCity
Ålder: 20
Bor: Malmö
.nfo: Började mixa hemma hos en polare i Ungern 2002 och sommaren 2003 fick jag första spelningen på en rökig liten klubb. Har sedan dess rört mig genom uplifting trance, progressive och på senare tid lite house. Eftersom många verkar fokusera på att leta fram gamla dammiga skivor gjorde jag istället en riktigt fräsh mix, variation förnöjer!
:) |
|
|
| Vizay |
| om ni vill va jättevänliga så lägg inte mig på måndag, kan inte vara hemma då. :) |
|
|
| Laszlo |
| Mig kan ni gärna lägga på måndag för jag är hemma varken tisdag eller onsdag... :( |
|
|
| Jeremy H |
| Känns nästan som om det skulle behöva skjutas upp någon vecka? Verkar rätt dött i denna tråden nämligen :( |
|
|
| Braxen |
| palla skjuta upp d hela tiden .. min mix håller på å bli gammal ffs ;) .. seriöst, nu har vi ju sagt att vi ska köra nästa vecka, så får vi väl 'lära oss nått' av d här å göra nästa bättre .. lr nått .. d e ju i grund å botten bara en kul grej ..:nervous: |
|
|
| RebeL9 |
| ja nästa vecka for sure. annars kommer det aldrig bli av. |
|
|
| CJ InterCity |
| har vi någon lineup då? nu har jag snokat runt i denna topic och ser bara förslag men inga konkreta tidpunker, lineup osv... hör man en brak låt vill man gärna veta vilken DJ man ska jaga ner för att få ID :p |
|
|
| Braxen |
| Japp men det är väl Steve som fixar lineup ? |
|
|
|
|