return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 8)
View this Thread in Original format
jofawe
jag är hos min p00lare nu å spelar in en ny mix.. var inte riktigt nöjd med den gamle ;)
Braxen
Då var den inspelad :)

Slänger upp ikväll :thepirate
CJ InterCity
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nåt som är lite märkligt är att medlemmar som är i det närmaste inaktiva på SWETA helt plötsligt blir aktiva under ett par dagar för att bara få sin mix spelad... :rolleyes:

räkna in mig där... men jag kom egentligen tillbaka för att läsa om nästa kryssning och råkade stöta på detta :toothless aja, slänger upp en mix sen får ni bestämma om jag är värdig eller ej :)

ps, har jobbat på denna mixen som fan förra veckan, så banne mig om den inte spelas :whip: :toothless
Gate 42
Som vanligt så är man ute i sista sekunden. Har förstås inte spelat in något än. Men jag får kirra till något under nästkommande dag.

Är ju fan SMC idag plus att jag måste ta en sväng förbi jobbet och kirra lite . Hoppas mina skivor jag beställde i måndags hinner komma fram innan. Är ett så jävla hett spår jag vill lira i mixen ;)

Tror jag kommer byta genre också. Men vi får se vad jag känner för imorrn när inspelningen startar :eek:
Braxen
Som vanligt med mitt felkn****de internet så avbröts d när jag skulle slänga upp filen, men jag gör ett nytt förösk nu .. så jag kommer ha 2 mappar uppe på ftp'n .. men du märker nog vilken som e korrekt .. :o
Taste
I'm in...dock så råkar min mix vara 50min...hoppas ni inte skär halsen av mig för det :/
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Taste
I'm in...dock så råkar min mix vara 50min...hoppas ni inte skär halsen av mig för det :/

det är bara att låta någon annan köra 10 min övertid efter dig ;)

min mix är 53 min :p
jofawe
Ja, det är ju förvisso kul att så många ställer upp :)

Sen tycker jag att vi kör måndag 19-22, tisdag 19-22 och onsdag 19-22.
Då krockar inget med ASOT iallafall, plus att det inte blir på en fredag.

är ni med mig? :)

Btw, min mix är på 60.30
Vizay
mån tis ons tycker jag är skitbra, då känns inte veckan så lång heller :D
Taste
ah..det är ju klockerz

Braxen
Verkar dock inte bli lika många mixar som förra gången, bara 7st uppladdade atm, men d är ju trots allt mer än ett dygn kvar ;)
Jeremy H
Kan vi inte inkludera söndag oxå? ;S
Folk i allmänhet (läs 'jag') har definitivt mer tid att knåpa ihop nåt på helgen än på vardagarna.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement