return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 9)
View this Thread in Original format
jofawe
ska vi flytta datumet till måndag då istället?
Gate 42
Sure, flytta på bara ;)
ScuL
okej då fixer jag också en set under helgen :)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Braxen
Verkar dock inte bli lika många mixar som förra gången, bara 7st uppladdade atm, men d är ju trots allt mer än ett dygn kvar ;)

Jag tänkte spela in min idag men det blev inte så, spelar in i morgon eller senast på lördag
:D
Braxen
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Jag tänkte spela in min idag men det blev inte så, spelar in i morgon eller senast på lördag
:D

Ska bli kul å höra va du kokar ihop för nått :)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Braxen
Ska bli kul å höra va du kokar ihop för nått :)

kul att höra:) Det blir som sagt inslag av lite äldre vocalhouse men även av nyare house, kanske tar med en låt som jag nästan är klar med (min andra seriösa låt och första houselåt någonsin)... får se vad som händer
jofawe
låter intressant Christian :)

Själv gjorde jag om mitt set idag, så nu är mixarna lite mer tajta än förra upplagan ;)
tyvärr skulle jag på å leka med reglage å rattar å skit på mixerbordet så vissa gånger blev det bara pannkaka.

men.. det är ju ingen tävling å vi vet ju alla hur mitt sög sist så jag har inte direkt något att leva upp till :P

A just det, deadlinen är satt till den 27:e februari nu.. bara så ni vet :)
Braxen
quote:
Originally posted by jofawe
låter intressant Christian :)

Själv gjorde jag om mitt set idag, så nu är mixarna lite mer tajta än förra upplagan ;)
tyvärr skulle jag på å leka med reglage å rattar å skit på mixerbordet så vissa gånger blev det bara pannkaka.

men.. det är ju ingen tävling å vi vet ju alla hur mitt sög sist så jag har inte direkt något att leva upp till :P

A just det, deadlinen är satt till den 27:e februari nu.. bara så ni vet :)

Äh klart man ska leka lite me rattarna :D .. d kommer ni höra i mtt sett me, inge kul om alla mixar sitter 100% eller hur :) .. låter mer äkta om man missar lite haha :tongue2
K-PAXian
Trots nytt deadlinedatum kommer jag troligen inte att hinna med att fixa en mix. *snyft* :(
Sjukdom och jobbet slukade all den tid jag hade tänkt använda till att spela in mix och nu i helgen är det fullt ös med grejer.
Kan hända att jag hinner på söndag, men troligen inte... Tyvärr. :(
ScuL
mix färdig. ska ladda till Stäääv snart :)

Laszlo
fan, dags för mig att spela in ett set snart...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
fan, dags för mig att spela in ett set snart...

Samma här... har fan inte hunnit/kunnat :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement