|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
vi kan väl ha en för varje årstid. 4 mixar om året är inte så mycket ändå |
bra idé måste jag säga, ett bra sätt att hålla igång forumet lite extra :) |
|
|
| Braxen |
Så här med typ 1 månad kvar innan mixarna ska vara inspelade och ivägskickade så tänkte jag höra vad folk har tänkt köra för typ av musik, mestadels trance antar jag, eller ? vissa kankse inte har bestämt sig än ?
För egen del blir det någon form av house, som vanligt ;)
*wie nu kom den här tråden tillbaka till förstasidan wie* |
|
|
| Gate 42 |
Blir lite blandad techno ifrån mig :D
Några andra ideer också. Vi kanske ska försöka knåpa ihop en fin liten sida som vi kan samla all info på så det blir lättare att göra reklam för det hela?
Även göra ett par jinglar? Jag ska se om jag får lite tid över, då kan jag förhoppningsvis sätta mig och klippa och klistra ihop lite jinglar. Men om någon annan är OMG2k6 på det så är det ju cool. Är ju ingen som har ensamrätten på något här ;) |
|
|
| RebeL9 |
| blir nog techtrance för hela slanten denna gången från min sida. har några fantastiska låtar som jag tänkte göra något med |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
blir nog techtrance för hela slanten denna gången från min sida. har några fantastiska låtar som jag tänkte göra något med |
Trodde faktiskt du skulle banta ner lite och köra endast en låt fast som var 30 min :D
Men techtrance låter riktigt bra de... ser fram emot :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Trodde faktiskt du skulle banta ner lite och köra endast en låt fast som var 30 min :D
Men techtrance låter riktigt bra de... ser fram emot :) |
haha ja jag vet det var tanken från början. men de här låtarna är för bra för att bara ligga och skräpa :)
och nu snackar vi äkta grym techtrance. inte den tråkiga och komersiella techtrancen som kommer från Holland ala Marcel Woods utan riktiga grejjor. Det blir spännande godis ;) |
|
|
| FredAcler |
| Det här har jag missat helt o hållet :eyes: Jag vill oxå vara med ;):D |
|
|
| K-PAXian |
Så det blir av?
När? :)
Kan jag komma till någon i Sthlm och spela in ett set själv, så att jag kan vara med? Min mixer har kastat in handduken. :(
Skicka PM :) |
|
|
| Laszlo |
| Blir nog proghouse och electro för min del... |
|
|
| Jeremy H |
Ingen aning vad jag ska knåpa ihop än! :)
Är det 30/60min som gäller då? Blev ju rätt olika sist kommer jag ihåg.. |
|
|
| mr_fisken |
Tycker det är kul när det är många olika stilar: electro,house,trance,progghouse, techno, hardstyle/core?, tech m.m.
Hoppas det blir en smaskig blanding :D |
|
|
| jofawe |
| jag kommer köra house ;) |
|
|
|
|