|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
| btw, vad är det "mini dj cv" ?! :conf: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
btw, vad är det "mini dj cv" ?! :conf: |
tippar på att han menar en liten kort presentation på några rader av oss själva...eller är jag ute och cyklar? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
tippar på att han menar en liten kort presentation på några rader av oss själva...eller är jag ute och cyklar? |
Ja precis... kort biografi :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
tippar på att han menar en liten kort presentation på några rader av oss själva...eller är jag ute och cyklar? |
typ:
Namn/nick:
Ålder:
Bor i:
Borde räcka :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
typ:
Namn/nick:
Ålder:
Bor i:
Borde räcka :) |
Ungefär så här.
Namn/nick: Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv med Lloyden
Ålder: 31
Bor i: Lapplands Väsby
Nfo:
Har spelat sen '96 då jag skaffade min första mixer men mest som bedroom DJ.
Denna gången har jag använt mig av 2st Technics 1210 MKII, 2st Pioneer CDJ-100 samt en Pioneer DJM600 mixer. |
|
|
| FredAcler |
Då fortsätter väl jag då :)
Namn/nick: Fred Acler (Fredrik)
Ålder: 29år om 6 dagar :nervous:
Bor i: Örebro
Nfo: Har spelat sen 2003 ungefär, också tyvärr mest hemma på kammaren med undantag för några småfester. Men hoppas det ska bli ändring på det. Spelar på 2st cdj-1000 och en djm-600. |
|
|
| Gate 42 |
namn: Patrik Björkman
år: 23
bor: Stockholm
.nfo:
Lirat plattor i blandade genres i 1½ år och har nu funnit mitt hem i elektron och technon. SweTA mixen är inspelad på 2st Numark TT-200's, 2st CDJ-800's kopplade till en DJM-600. |
|
|
| jofawe |
Namn/nick: Jofawe [´ofejv]
Ålder: 23
Bor i: Växjö
Nfo:
Började i mitten på 90-talet på min brors utrustning men slutade då han flyttade hemifrån.. Gör det mest för skojs skull.
Har spelat in sweta settet på en Numark CDN-90 och en Pioneer DJM 600 som jag lånat av en vän. |
|
|
| Laszlo |
Namn/Nick: Laszlo/Laszlo
Ålder: 23
Bor: Växjö
.nfo: Införskaffade ett par CDJ-500S för ca 4 år sedan. Kompletterade så småningom med 2 Technics 1210;or och senare den tredje. För någon månad sedan är jag också en stolt ägare av en EFX-500. Mixen är inspelad på denna utrustning samt min sketna knastrande gamla Numark DM3002X-mixer. |
|
|
| Braxen |
Namn/Nick: Anders Johansson/Braxn
Ålder: 20
Bor: Nynäshamn (Strax utanför Stockholm)
.nfo: Har spelat i ca.3 år nu, när jag inte spelar för mig själv försöker jag undehålla mina likasinnade vänner här i Nynäshamn. Klassas väl som dom flesta här som 'bedroom dj'.
Jag spelar och älskar att spela olika former av house, funkigt, skitigt och svängigt :)
Skulle dj utrustning ha en egen 'PRO förening' så skulle mina prylar passa in fint, mixen är inspelad med hjälp av en Behringer VMX-200 (mixerbord), Numark cdn18 (CD) och en Numark TT-200 (Vinyl). |
|
|
| Christian Ö. |
följer strömmen...
Namn: Christian Öhman
Ålder: 17
Bor i: Stockholm
.Nfo: Har lekt hemma rätt länge men har blivit mer målmedveten och seriös de senaste åren, har dock mestadels stannat hemma och spelat.
Mixen är inspelad på 2st Pioneer cdj-200, Numark dxm 01-Usb och Techincs RP-DH1200 lurar.
Jag spelar väldigt brett och varierat från trance till house. SweTa mixen innehåller lite äldre och svängiga houselåtar från sekelskifet som jag hittade längst bak i skivcasen. |
|
|
| ScuL |
Namn/Nick: Martijn / ScuL
Ålder: 24
Bor: nära Hilversum (NL)
.Nfo: Mixen är inspelad med 2 American Audio HTD4.5 skivspelare (OEM-model :D ) samt Numark DXM06 mixer och en Pioneer CDJ800.
Jag har lirat med vinyl sen juli 2004 och spelat i NL och Frankrike. Nästa fredag ska jag spela på en fest i Danmark med ungefär 600/700 pers. I april ska jag spela i Frankrike igen och jag satsar på en booking i Polen snart. Jag driver det största hardstyle forumet på nätet och har egen skivlabel (båda heter Global Hardstyle). |
|
|
|
|