return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 30)
View this Thread in Original format
jofawe
Knomaden:

Kolla första sidan, där hittar man alltid överaskningar ;)
knomaden
'ofejv,

*ha ha* *mmmeeee stupid*

klart, förstaposting alltid dynamisk :)

men då kan vi ju göra det ännu enklare för ev Lassemannen att cut&past into en webbsida med banner-on-top hans siggtagg och lägga sidan på

sweta.mine.nu/swetamixfestival/index.htm

Nååå?
zoric
Taste gjorde en bra mix med många bra låtar, kanske för många gamla till och med, men jag tyckte verkligen om det i alla fall.

Hursomhelst, Jofawe's var ganska bra också, RebeL9's set var också riktigt bra, men mixningen var inte lika imponerande, dock ett bra set :D
Laszlo
Ska försöka knåpa ihop någon enkel sida - blir dock inget avancerat eftersom jag har tusen andra saker att göra :|
knomaden
Lassemannen,

Det var min poäng - enkelt och funktionellt, no over-do. Vi har alla tusen saker att göra, och volontärgrejer skall hållas effektivt och kort :).

Det var mest av praktiska skäl :).

Tack, tack :).

PS: En 4*4 "four by four what a beat" tabell? Förslag på struktur...

[sigtagg som du redan roddat ihop on top]

---
Datum 1 2 3 4
DJ
1
2
3
4
---

[I varje cell:
Tracklist
Download Direktlänk]

End tag:
Compiled by Lassemannen Rock-the-world Media Productions Unlimited Enskild Firma snart med F-skatt. Eller nåt :).

Html-taggarna fixade där for your convenience ;).

LESS IS LESS - speciellt gällande design! Och vi är ju smålänningar, eller hur ;). Snålt som f-n, och ibland rejäl snålblåst a la Växjö, och en gång som F-n superös - typ Gudrun :).

Peace, a.
Laszlo
sitter och lyssnar på braxens set nu...me likes a lot.. :)

just nu gungar jag och sjunger med till Stardust...

"Oooooh baby
I feel right
The music sounds better with you"

Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
sitter och lyssnar på braxens set nu...me likes a lot.. :)

just nu gungar jag och sjunger med till Stardust...

"Oooooh baby
I feel right
The music sounds better with you"



:) Glad u like, din va inte så pjåkig heller :cool:
Christian Ö.
Skulle det inte vara en "repris" av seten som spelades förra måndagen idag? :rolleyes:
Jag trodde aldrig mitt set skulle spelas och va därför inte närvarande förra måndagen, skulle vara kul att vara det även fast det inte är samma spänning som när mixen spelas för första gången.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Skulle det inte vara en "repris" av seten som spelades förra måndagen idag? :rolleyes:
Jag trodde aldrig mitt set skulle spelas och va därför inte närvarande förra måndagen, skulle vara kul att vara det även fast det inte är samma spänning som när mixen spelas för första gången.


Känns lite knas med repris men okej... kör på :)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Känns lite knas med repris men okej... kör på :)

Hehe jo eller hur, men sa vi inte att det skulle köras engång till den här veckan?

jofawe
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Hehe jo eller hur, men sa vi inte att det skulle köras engång till den här veckan?


jo det sa vi.. hehe
å det är det vi gör med


måste säga att jag gillar din mix Christian :)
X-scream
synd att man missade :(
Har haft skätmye o göra sen nåra veckor tillbaka :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 
Privacy Statement