return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 5)
View this Thread in Original format
lacksesepsotygh
jag tänkte knåpa ihop en mix som är rätt eastern-influerad. vangelis, amon tobin, entheogenic mfl. måste lära mig grunderna först bara, men jag har ett tag på mig iaf. :O
Gate 42
quote:
Originally posted by Jeremy H
Ingen aning vad jag ska knåpa ihop än! :)
Är det 30/60min som gäller då? Blev ju rätt olika sist kommer jag ihåg..


Vi kör som förra gången, man får välja om man vill köra 30 eller 60 minuter.
K-PAXian
Vad jag kunde konstatera igår så verkar mina grejer har kommit igång igen tillräckligt för att spela in en mix!
Count me in!
Bjuder gärna på ett upplyftande set igen. :)

Inväntar mer info om uppladdnng m.m.
jofawe
Sådär ja..
Nu är mitt set färdiginspelat :)

Dessvärre blev det 67 minuter... vågar man fråga majoriteten om uppskov?

Hur många är färdiga med sitt redan nu då?
Vi kör väl nångång i mars?
Laszlo
Jag har inte fått tummen ur arlset att spela i någonting ännu. Så jävla lack för att vi inte fick MD:n att fungera på festen igår, annars hade jag slagit tre flugor i en smäll. Jag hade haft min SWETA-mix samt en promo till monday bar och dessutom en till ETN.fm som söker rising stars...nu får det bli ett hemmasnickrat set istället. På något vänster så blir det alltid bättre när jag spelar inför folk...känns som att man är mer taggad och på alerten då, men det är väl ganska naturligt.

Och jofawe: Du får ta och pitcha ditt set 10% i något ljudredigeringsprogram så kommer du ner till 60-minutersramen :p
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Och jofawe: Du får ta och pitcha ditt set 10% i något ljudredigeringsprogram så kommer du ner till 60-minutersramen :p



HAHAHA.. nej!
Funderar på att spela in det igen dock..

Synd att md:n krabbade för dig..
Christian Ö.
Oj, hade glömt bort att mixen snart ska vara klar...
Ska försöka hinna spela in en mix i veckan som kommer:)
Gate 42
Det är väl 25:e som gäller fortfarande för inlämning.. Så jävla stressigt är det ju inte... (säger jag nu men om 2 veckor står jag nog där fortfarande utan en mix ;) ).

Jofawe: Jag kan köra min mix i 53 minuter så kompenserar vi varandra ;)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Gate 42
Det är väl 25:e som gäller fortfarande för inlämning.. Så jävla stressigt är det ju inte... (säger jag nu men om 2 veckor står jag nog där fortfarande utan en mix ;) ).


hehe precis, det brukar bli så:rolleyes:
Förövrig så tror jag att det blir en Housemix av mig. Där både äldre och nyare house ska spela:)
Braxen
Ojoj ChristianÖ goes house, hur känns d ? :D

Blir självklart en husmix från mig me ;) .. men väntar me å recka på ett tag, tänk om d släpps en riktig monsterlåt dagarna innan .. oxo har man redan reckat .. (rökt) :nervous:

Christian Ö.
quote:
Originally posted by Braxen
Ojoj ChristianÖ goes house, hur känns d ? :D
:nervous:

Ja du, jag tränar just nu... "springer" till tangentbordet mellan mixarna:p
nej jag är varm i kläderna när det gäller house, lyssnade och mixade house långt innan trance så det känns rikgit bra, ska gräva fram några gamla godingar också:D
Braxen
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Ja du, jag tränar just nu... "springer" till tangentbordet mellan mixarna:p
nej jag är varm i kläderna när det gäller house, lyssnade och mixade house långt innan trance så det känns rikgit bra, ska gräva fram några gamla godingar också:D


Okej, soft soft, ska bli kul å höra :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement