|
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
| Spelar ingen roll vad vi tycker.. Steve kan ändå ändra allt när han sätter sig vid spakarna imorrn ;) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Braxen
Det är planerat eftr folks spelstilar, utifrån det jag vet av folks spelstilar iaf...... |
Ah okej sorry! Men dåså :)
Linan funkar bra för mig iaf!
EDIT: Blir det IRC-häng denna gången oxå eller vad händer? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Är det fler än jag som får att det buffrar ofta ?
Ev. får jag lägga över allt senare på min dator istället.
Försökte köra med intro-funktionen men då blev det smurf-fart på musiken. Jingeln får helt enkelt ligga mellan seten senare. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är det fler än jag som får att det buffrar ofta ?
Ev. får jag lägga över allt senare på min dator istället.
Försökte köra med intro-funktionen men då blev det smurf-fart på musiken. Jingeln får helt enkelt ligga mellan seten senare. |
Det buffrar inte, men det laggar apa efter nån minuts lyssning :) Låter helt nerpitchat o hackigt typ. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Testa nu då ni som ser detta !!!!!
Har lagt om allt på min datorn istället för servern.
Kan va för den har för lite ram-minne som det strulade lite... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Testa nu då ni som ser detta !!!!!
Har lagt om allt på min datorn istället för servern.
Kan va för den har för lite ram-minne som det strulade lite... |
Funkar kanon nu! :)
Edit: Nu dog det? Medvetet kanske? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Funkar kanon nu! :)
Edit: Nu dog det? Medvetet kanske? :) |
Japp startade om så titelfunktionen fungerar nu också...
A State Of Trance 001 spelas just nu... kör på med gamla avsnitt fram till ikväll... |
|
|
| Cloudburst |
Ah, hur har jag missat detta! Ska tuna in med ett 95 procentigt konfidensintervall!
UuuuuUuuUuuuuuuUUUUUlf! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ah, hur har jag missat detta! Ska tuna in med ett 95 procentigt konfidensintervall!
UuuuuUuuUuuuuuuUUUUUlf! |
Ja just fan.... ska jag köra samma avslutningsgrej som sist ? :D uuuuUUUUUuuulllf ?
Eller ska vi va mer seriösa å köra nåt annat outro ? |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja just fan.... ska jag köra samma avslutningsgrej som sist ? :D uuuuUUUUUuuulllf ?
Eller ska vi va mer seriösa å köra nåt annat outro ? |
Beror på vilken image du/ni vill ha antar jag... :p |
|
|
| Braxen |
Kommer ba hinna lyssna på 3/4 av Christians sett idag :rolleyes: .. så du får leverera ! :)
btw, nån som orkar fixa en direktlänk till swetakanalen på Mircen ? .. det va nån som länkade den senast, mkt smidigt :D |
|
|
|
|