return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition (pg. 3)
View this Thread in Original format
zoric
quote:
Originally posted by RebeL9
ja jag och de andra fick ju bara hälften av antalet lyssnare :(


Heh, förstår det :) Men det viktigaste är de som uppskattar vad man har satt ihop, och din mix var riktigt bra ;)
ScuL
jag är med men jag måste skapa lite tid
har bookningar i både Frankrike och Danmark under den perioden
Gate 42
quote:
Originally posted by ScuL
jag är med men jag måste skapa lite tid
har bookningar i både Frankrike och Danmark under den perioden


Stackars dig da ;)

Men du behöver ju inte spela in mixen samma dag den ska sändas, eller hur?
Vizay
jag är lätt på, den här gången har jag faktiskt redan mixen klar också (spelade in för någon timme sedan) :) så det blir inga konstiga sistaminuten uppladdningar från mig den här gången :p
Dj P.A!
Låter som en bra idé. Det var kul att köra förra gången och jag kör gärna ett set igen :toocool:
ScuL
quote:
Originally posted by Gate 42
Stackars dig da ;)

Men du behöver ju inte spela in mixen samma dag den ska sändas, eller hur?


nej exakt men skivbolaget tar också massor av tid hehe :thepirate
ska försöka att hinna iaf :)
Christian Ö.
grymt, är på den här gången också:)
Som tidigare sagts så skulle det inte vara fel med lite mer reklam för showen så att även icke SWETA's vet om den:D
K-PAXian
Jag är jättegärna på denna gång jag med.
Men.. Min utrustning har verkligen börjat kasta in handduken. Konstant brus i mixern, glappa sladdar m.m.
Så om det finns någon man kan komma till och leka ihop ett set hos, PMa mig. :)
SteveTranz4ever
Oj... här går de undan när man inte är så aktiv... låter helkul och jag är på igen som vanligt med ett par Technics 1210 MKII...


Jag kan köra sändningen som sist...


Ska jobba på en idé om att lira live... både för mig och fler...
Kräver ju att jag kan använda ett par spelare och kan koppla in spelarna till datorn och sen köra vidare ut på nätet...


Fast slutet av februari är vinter fortfarande.... *brrrrrrrrrr*
Gate 42
Får väl kalla det Winter Edition då da ;)

Braxen
Äsch, kommer ju 'airas' i mars, d e ju mer vår än vinter iaf.. ;)
RebeL9
vi kan väl ha en för varje årstid. 4 mixar om året är inte så mycket ändå
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement