|
סרטים!!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב עכשיו ראיתי את אחד מהסרטים הכי טובים בשנים האחרונות
מועדון קרב
אנשים....סרט ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמנם רוב הסרט אתה ב :conf: :conf: :conf:
אבל בסוף...:eek: :eek: :eek: :eyes: :eyes:
מבינים.??:stongue: :stongue: :stongue:
בקיצור...ענק
מומלץ מאד
לאנשים בעלי סבלנות ושמבינים סרטים עמוקים |
סרט אדיר!!!!!!!!!!!!!!!
אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בחיים שלי
חבר שלי הקליט לי אוז שהייתי בפולין ובטעות אבא שלו מחק
אז הוא אמר לי שהוא יפצה אותי בזה שהוא יקליט לי מועדון קרב כי הוא יודע שאני חולה על זה
ראיתי קודם עקיצה ב 60 שניות סתם כי שעמם לי ולא היה לי כוח ללכת לגן המסריח שחברים שלי ישבו בו... גם סרט ממש נחמד |
|
|
| DjChook |
גם עקיצה וגם מועדון שני סרטים אחלה
היום אח שלי חוזר מחול
אולי סוף סוף הוא יחזיר את המנוי לספריה של הדיודי |
|
|
| oren_naor |
חחחחח
ראסמי כל יום הוא מביא סרט....
וזין הוא חוזר היום...
בואנה אני מתגעגע אליו...
לא משנה נדבר באי סי קיו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם עקיצה וגם מועדון שני סרטים אחלה
היום אח שלי חוזר מחול
אולי סוף סוף הוא יחזיר את המנוי לספריה של הדיודי |
אח שלך לא חזר לפני איזה חודש שרצית לקשט את הבית!?!? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אח שלך לא חזר לפני איזה חודש שרצית לקשט את הבית!?!? |
האח השני... היותר גדול :)
איחוד משפחתי סוף סוף אחרי 15 חודשים |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה במזל
אני חייב לראות מועדון קרב עוד פעם!!!!
מי שלא ראה שיראה את זה דחוף!!!
בגלל שאף אחד לא רוצה לצאת אז יוצא לי לראות מלא סרטים
אולי היום אני ילך לקחת מידידה שלי סרט ויראה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בגלל שאף אחד לא רוצה לצאת אז יוצא לי לראות מלא סרטים
אולי היום אני ילך לקחת מידידה שלי סרט ויראה |
עדיף להשאר לראות עם הידידה...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
עדיף להשאר לראות עם הידידה...
:) |
הוידאו שלה מקולקל
ויש לי בית מפוצץ באנשים עכשיו... גם סבתא וסבא פה עכשיו
נראה כבר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by roy
הוידאו שלה מקולקל
ויש לי בית מפוצץ באנשים עכשיו... גם סבתא וסבא פה עכשיו
נראה כבר |
חפיף אחי העיקר שתהנה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
עדיף להשאר לראות עם הידידה...
:) |
לא.....מה זה יעזור??????????????
עדיף לראות עם חבר בן
למה תמיד מספרים בדיחות שבנות לא יצחקו מהן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
לא.....מה זה יעזור??????????????
עדיף לראות עם חבר בן
למה תמיד מספרים בדיחות שבנות לא יצחקו מהן |
אף פעם לא חשבתי על זה ככה
בשרק היה איזה קטע שמישהו הסריח
אז התחלנו להריץ בדיחות על זה... בנות לא היו אוהבות
ואז חבר שלי חיקה אותם |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי עכשיו רוד טריפ
איזה סרט קרוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה באמת מיועד לקרועים שביננו... גיל, סיימון, דותן
אני ממליץ לכם לראות אם לא ראיתם
טום גרין פשוט רצח אותי אני אומר לכם...
אבל יכול להיות שצריך לראות את זה באמצע הלילה בחדר חשוך... איזה קטעים |
|
|
|
|