|
סרטים!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב שלא גלשנו מהנושא.....אז רגע בוא נחזור לסרטים
סרט של הכי קרועים
ומי שלא ראה אותו שילך עוד היום לבלוקבאסטר ויקח אותו
והמלצה - עדיף לראות כמה חבר'ה בשעת לילה מאוחרת
"קווין ופרי קורעים את איביזה"
גם מוזיקה, גם מסיבות, גם כוסיות וכמובן 2 הכי קרועים עלי אדמות |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב שלא גלשנו מהנושא.....אז רגע בוא נחזור לסרטים
סרט של הכי קרועים
ומי שלא ראה אותו שילך עוד היום לבלוקבאסטר ויקח אותו
והמלצה - עדיף לראות כמה חבר'ה בשעת לילה מאוחרת
"קווין ופרי קורעים את איביזה"
גם מוזיקה, גם מסיבות, גם כוסיות וכמובן 2 הכי קרועים עלי אדמות |
היית מאמין שלא ראיתי את הסרט הזה????
החבר הכי טוב שלי ראה אותו כשהייתי בבסיס בשבת!!!
ואני לא ראיתי אותו!!! אני נגנב מזה כל פעם מחשב
והוא גם לא נמצא באינטרנט
אלא אם כן מוש יימצא לי משהו
אבל הסרט שאני מחפש עכשיו הוא
Crossroads
זה הסרט של בריטני ספירס, יש שם קטע אירוטי שאני פשוט חייב לראות! :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
היית מאמין שלא ראיתי את הסרט הזה????
החבר הכי טוב שלי ראה אותו כשהייתי בבסיס בשבת!!!
ואני לא ראיתי אותו!!! אני נגנב מזה כל פעם מחשב
והוא גם לא נמצא באינטרנט
אלא אם כן מוש יימצא לי משהו
אבל הסרט שאני מחפש עכשיו הוא
Crossroads
זה הסרט של בריטני ספירס, יש שם קטע אירוטי שאני פשוט חייב לראות! :) |
אחי....תראה אותו ודחוף !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ובקשר לבריטני.....שמעתי באמת שיש שם קטע מעניין
אבל בטח הסרט מזה על הפנים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
אחי....תראה אותו ודחוף !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ובקשר לבריטני.....שמעתי באמת שיש שם קטע מעניין
אבל בטח הסרט מזה על הפנים |
לא אכפת לי מהסרט
אכפת לי רק מהקטע הזה
ומצאתי ת'סרט אני מוריד אותו עכשיו :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא אכפת לי מהסרט
אכפת לי רק מהקטע הזה
ומצאתי ת'סרט אני מוריד אותו עכשיו :) |
איזה של בריטני?? מגניב תודיע איך הקטע
ומאיפה אתה מוריד אני יגיד לחבר שלי שיוריד גם |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא אכפת לי מהסרט
אכפת לי רק מהקטע הזה
ומצאתי ת'סרט אני מוריד אותו עכשיו :) |
תגיד לי גם מאיפה אתה מוריד...
לחבר שלי היה את זה, אבל אני חושב זה היה ברוסית, משעמם לראות את הסרט ברוסית
:stongue: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
תגיד לי גם מאיפה אתה מוריד...
לחבר שלי היה את זה, אבל אני חושב זה היה ברוסית, משעמם לראות את הסרט ברוסית
:stongue: |
אחי עם כל הכבוד לבריטני ספירס....גם אם השירים שלה היו באפגנית היו אוהבים אותה כי היא פשוט כוסית
ואני חותם לך שלא משנה אם תראה את הסרט באנגלית עברית או רוסית - זה ישעמם
כל הקטע זה לראות את הקטע האירוטי שאמור להיות שם |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by yahel222
אחי עם כל הכבוד לבריטני ספירס....גם אם השירים שלה היו באפגנית היו אוהבים אותה כי היא פשוט כוסית
ואני חותם לך שלא משנה אם תראה את הסרט באנגלית עברית או רוסית - זה ישעמם
כל הקטע זה לראות את הקטע האירוטי שאמור להיות שם |
:stongue:
טוב אז ננסה להשיג אותו... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
אחי עם כל הכבוד לבריטני ספירס....גם אם השירים שלה היו באפגנית היו אוהבים אותה כי היא פשוט כוסית
ואני חותם לך שלא משנה אם תראה את הסרט באנגלית עברית או רוסית - זה ישעמם
כל הקטע זה לראות את הקטע האירוטי שאמור להיות שם |
זאת בדיוק הסיבה שאני מוריד אותו
רק בשביל הקטע האירוטי
אני יחתוך אותו מכל הסרט וישאיר רק אותו וימחק את השאר
לא חרם על המקום בדיסק? :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זאת בדיוק הסיבה שאני מוריד אותו
רק בשביל הקטע האירוטי
אני יחתוך אותו מכל הסרט וישאיר רק אותו וימחק את השאר
לא חרם על המקום בדיסק? :) |
ואז תשלח לי :D
כי זה כל כך דפוק וכזאת איכות גרועה שלא חשבתי אפילו בכלל להוריד את זה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואז תשלח לי :D
כי זה כל כך דפוק וכזאת איכות גרועה שלא חשבתי אפילו בכלל להוריד את זה |
סמוך על שרוך אח שלי :) |
|
|
| Hell_Copter |
תודיעו לי אם זה שווה
אני רוצה לראות את זה |
|
|
|
|