|
סרטים!!! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
וואי איזו התלהבות
טיאסטו יהיה שם???
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי
דו"ח מיוחד! |
|
|
| itamarsan |
טוב תראו אני הייתי בכמה סרטים חדשיים לאחרונה וזה הולךך כככה
אוסטין פאוורס גולדממבר- לא שמהו מיוחד סתם לא מצחיק ולא מעניין כמו הישנים אבל למי שאוהב את זהה אז אני ממליץ ככה באופן כללי אני לא ממלץ על הסרט
דו'ח מיוחד עם טום קרוז-אנשים זה אחד מהסרטים הכי טובים שתראו השנההה פשוט סרטט שחבל לכם על הזמן מתחח פעולה אהבה מה אין בווו אני ממליץ בחוםם רבבב (עם אתם רוצים ללכת לסרט אני ממליץ לקנות כרטיסים כמה שעות לפניכןן בכדי שיהיה לכם מקומות......)
הכי מתוק שיש- סרטט מאוד חמודד בסגנוןן אמריקן פאי סרטט שאני יחסית דיי אהבתיי כי אני אוהב את סיפורי האבהב האלו בתיכון אז אני ממליץ למי שאוהב סרטיים בסגנון אמריקן פאי שילךךך
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
למה שלא תיכנס לאיזה שרת FTP
ותוריד משם? |
זה כי אין לי שרת של אף טי פי של סרטים.
צ'וק יש לי אינטרנט מהיר ולא ממש איכפת לי לישלוח
אורן אתה כבר באי סיקיו שלי ישרוט אני זה עם הקוקו:]]
AnthemFreak - אני ממליץ בחום ד"וח מיוחד סרט פשוט ג-ד-ו-ל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by itamarsan
הכי מתוק שיש- סרטט מאוד חמודד בסגנוןן אמריקן פאי סרטט שאני יחסית דיי אהבתיי כי אני אוהב את סיפורי האבהב האלו בתיכון אז אני ממליץ למי שאוהב סרטיים בסגנון אמריקן פאי שילךךך
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
תגיד לי אתה דפוק ?!
מה הקשר בין הכי מתוק שיש לסרט נעורים ?!
נתחיל בזה שלדעתי ילדים לא יהנו ממנו כי זה לא שהוא מצחיק זה פשוט לראות איך צפונבוניות מתנהגות
בהגזמה כאילו
וכל הסרט עצמו דיי דבילי חוץ משהסוף נחמד
אבל הסרט הזה לא דומה בכלל לסרט נעורים... |
|
|
| Q-PiXeL |
צ'וק צודק, הכי מתוק שיש זה ממש לא
teen movie
אבל זאת קומדיה קלילה כזאת ומאוד נחמדה...
אני אהבתי אותו...
אם מדברים על
teen movies
אז יש את
Van Wilder
סרט מאוד נחמד על אחד שכבר איזה 5 שנים בתיכון ולא רוצה לעזוב אותו...
והשחקנית הזאת בסרט יפיפיה!
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אז ככה אני עובד בקולנוע ורק עכשיו ראיתי את הטרד הזה
רציתי להגיד לכם
שדוח מיוחד סרט פשוט טוב!!! כאילו ממש אבל מה שכן הוא ארוך וחובה ליראות אותו מההתחלה.
|
דוח מיוחד זה סרט הרבה יותר טוב מסתם ממש טוב!:D :D
זה פשוט סרט מ-ד-ה-י-ם!!
פשוט חובה לראות!!
Mr Deeds
זה לא יצא עדיין?! ראיתי את זה משהו כמו לפני חודש בחו"ל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
דוח מיוחד זה סרט הרבה יותר טוב מסתם ממש טוב!:D :D
זה פשוט סרט מ-ד-ה-י-ם!!
פשוט חובה לראות!!
Mr Deeds
זה לא יצא עדיין?! ראיתי את זה משהו כמו לפני חודש בחו"ל |
יצא בחול.....
גם
XxX
יצא בחול
או בעצם בארצות הברית....
ועכשיו אני ידבר על הסרט בונד החדש
לא ראיתי טריילר או משוה ואני חובב ארת הסרטים שלו אבל נראה לי זה יהיה גרוע כמו האחרונים שהיו....:( |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ועכשיו אני ידבר על הסרט בונד החדש
לא ראיתי טריילר או משוה ואני חובב ארת הסרטים שלו אבל נראה לי זה יהיה גרוע כמו האחרונים שהיו....:( |
אוו.. לא נורא...
יש הרבה סרטים טובים אחרים שאפשר לראות..:D :D
מה לעשות, כל סרט שעושים לו סרט המשך הוא לא טוב כמו הראשון..
אז ככה שיוצא שהסרט של בונד בכלל יהיה נורא יחסית למספר הסרטים שיצאו מהסדרה הזאת.. |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by t0xIc
זה כי אין לי שרת של אף טי פי של סרטים.
צ'וק יש לי אינטרנט מהיר ולא ממש איכפת לי לישלוח
אורן אתה כבר באי סיקיו שלי ישרוט אני זה עם הקוקו:]]
AnthemFreak - אני ממליץ בחום ד"וח מיוחד סרט פשוט ג-ד-ו-ל |
אה חחחח סבבה....
וגיל אין לי FTP שאני יכול לעלות אליו...
אם יש לך משהו שאני יוכל להיכנס ולהוריד ממנו אז אני אודה לך מאד....
וגם לי יש אינטרנט די מהיר ככה שזה ישלח יחסית מהר |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יצא בחול.....
גם
XxX
יצא בחול
או בעצם בארצות הברית....
ועכשיו אני ידבר על הסרט בונד החדש
לא ראיתי טריילר או משוה ואני חובב ארת הסרטים שלו אבל נראה לי זה יהיה גרוע כמו האחרונים שהיו....:( |
אחי מממ הטרילר ממש ממשמממש ממשמשמשמשממששממשמשמש יפה!
הכל מקרח כזה מגניב ביותר!! בדוגרי אני לא מהחובבים של הסרט
אבל ניראה לי שהסרט הזה הולך להיות דיי טובב |
|
|
| MoSH_MaN |
בונה סיינס
Signs
סרט גדול!!!!!!!!!
ויש לו סוף שלא כולם מבינים את המשמעות האמיתית
אבל אני הבנתי וזה בדיוק כמו שאני חושב!!!
חחח....כלומר המשמעות לא מה שקורה
פשוט סרט אדיר
והוא גם די מפחיד |
|
|
| DjChook |
תודה מוש על העירפול
ולי מישהי אמרה שהוא ממש ממש מפחיד
אז אני שוקל לקחת איזה כוסית לשם
:) :) :) |
|
|
|
|