|
סרטים!!! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני רציתי כבר הרבה זמן לראות את זה! |
אחי אתה חייב !!!
סרט ממש טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.Proper.TS-FTF
אני לא מתכוון לראות את זה במחשב
עד שאני יראה בקולנועע
אין אין אני מת ליראות את זה כבר!!!!!
בעעע
בטח גם היום לא יהיה כרטיסים |
אני יחכה לדיוקס...
אני לא מתלהב מזה עד כדי כך אז לא מטריד אותי :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יחכה לדיוקס...
אני לא מתלהב מזה עד כדי כך אז לא מטריד אותי :D |
נו זה כי אתה קוקסינל.......
יווווווווו אלוהים איזה סרט ענק,שמשווים את זה לראשון.......
עולם אחר!!!!
אההההההההה
Xvid
יש מצב די בקרוב יהיה
DVD screener..... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נו זה כי אתה קוקסינל.......
יווווווווו אלוהים איזה סרט ענק,שמשווים את זה לראשון.......
עולם אחר!!!!
אההההההההה
Xvid
יש מצב די בקרוב יהיה
DVD screener..... |
בואנה יא חתיכת סועד בעכוז
תרגיע את עצמך כבר יא הומו
אתה בטח מהמסכנים האלה שהלכו לישון ליד הקופות שמלחמת הכוכבים הגיע
גם כן עוד אחד
אני לא התלהבתי מהראשון במיוחד וזה לא מלהיב גם עכשיו השני
אני יראה אבל לא יבזבז 40 שקל על זה.. יש דברים יותר טובים לבזבז עליהם |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח למה נראה לך
שאני ירגיע אתה זה המתלהב
כל היום מתלהב
אז אל תשחק אותה
תעשה לי טובה
אני לא יעשה כלום אם אתה תפסיק
כל שנייה אתה דופק הערה
אז בוא תמצוץ לי
קמצן
לך לך תגיד "תיק בבקשה"
יא שומר |
|
|
| Hell_Copter |
אני יגיד את זה...
ואני יראה את ההופעה חינם
ואני ירויח כסף
ואני יהנה
ואתה תאכל זין הומו |
|
|
| Sniper |
טוב בקיצר הגירסא של שר הטבעות
בדקתי תאיכות והיא ממש בעעעע
מחקתי ישר:P
ניראה אולי מחר בערב נלך |
|
|
| DjChook |
אחי
TS
למה פאקינג ציפית ? |
|
|
| oDrori |
ובנימה האופטימית של מוש ורועי...
מתי יוצא מלחמת הכוכבים 3? |
|
|
| DjChook |
מלחמת הכוכבים....
לא נראה לי ראיתי סרט אחד ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה בטח מהמסכנים האלה שהלכו לישון ליד הקופות שמלחמת הכוכבים הגיע
גם כן עוד אחד
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי !!!!!!!!!!!!!!
יא שתי דפוקים תפסיקו עם החרא הזה
זה ספאם נטו !
עדיף כבר לחזור לדיבורי המאריצה שלי ! |
|
|
|
|