return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
סרטים!!! (pg. 26)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני רציתי כבר הרבה זמן לראות את זה!



אחי אתה חייב !!!
סרט ממש טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.Proper.TS-FTF
אני לא מתכוון לראות את זה במחשב
עד שאני יראה בקולנועע
אין אין אני מת ליראות את זה כבר!!!!!
בעעע
בטח גם היום לא יהיה כרטיסים


אני יחכה לדיוקס...
אני לא מתלהב מזה עד כדי כך אז לא מטריד אותי :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יחכה לדיוקס...
אני לא מתלהב מזה עד כדי כך אז לא מטריד אותי :D


נו זה כי אתה קוקסינל.......


יווווווווו אלוהים איזה סרט ענק,שמשווים את זה לראשון.......

עולם אחר!!!!

אההההההההה

Xvid
יש מצב די בקרוב יהיה
DVD screener.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נו זה כי אתה קוקסינל.......


יווווווווו אלוהים איזה סרט ענק,שמשווים את זה לראשון.......

עולם אחר!!!!

אההההההההה

Xvid
יש מצב די בקרוב יהיה
DVD screener.....


בואנה יא חתיכת סועד בעכוז
תרגיע את עצמך כבר יא הומו
אתה בטח מהמסכנים האלה שהלכו לישון ליד הקופות שמלחמת הכוכבים הגיע
גם כן עוד אחד

אני לא התלהבתי מהראשון במיוחד וזה לא מלהיב גם עכשיו השני
אני יראה אבל לא יבזבז 40 שקל על זה.. יש דברים יותר טובים לבזבז עליהם
MoSH_MaN
חחח למה נראה לך
שאני ירגיע אתה זה המתלהב
כל היום מתלהב

אז אל תשחק אותה
תעשה לי טובה
אני לא יעשה כלום אם אתה תפסיק

כל שנייה אתה דופק הערה
אז בוא תמצוץ לי


קמצן


לך לך תגיד "תיק בבקשה"
יא שומר
Hell_Copter
אני יגיד את זה...
ואני יראה את ההופעה חינם
ואני ירויח כסף
ואני יהנה
ואתה תאכל זין הומו
MoSH_MaN
מה שתגיד
Sniper
טוב בקיצר הגירסא של שר הטבעות
בדקתי תאיכות והיא ממש בעעעע
מחקתי ישר:P
ניראה אולי מחר בערב נלך
DjChook
אחי
TS
למה פאקינג ציפית ?
oDrori
ובנימה האופטימית של מוש ורועי...

מתי יוצא מלחמת הכוכבים 3?

DjChook
מלחמת הכוכבים....

לא נראה לי ראיתי סרט אחד !
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אתה בטח מהמסכנים האלה שהלכו לישון ליד הקופות שמלחמת הכוכבים הגיע
גם כן עוד אחד


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי !!!!!!!!!!!!!!


יא שתי דפוקים תפסיקו עם החרא הזה
זה ספאם נטו !

עדיף כבר לחזור לדיבורי המאריצה שלי !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
Privacy Statement