|
סרטים!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה סרט אלוף
ראיתי אותו כבר פעמיים
ואת הקטע עם החרא הראיתי לכל אחד שבא לבקר אותי :) |
ראיתי אותו בסאמפל...חחחח |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אז כמו שהובטח:
ביקורת 1:
Ice Age - עידן הקרח
בזבוז זמן טוטאלי, עדיף לראות את שרק בפעם ה500.
ביקורת 2:
Black Hawk Down
לפי דעתי, סרט המלחמה הטוב ביותר שנעשה מאז להציל את טוראי ריאן (הצעיר הזה)
הסרט כל כך מציאותי שזה מדהים!
מומלץ בחום.
הביקורות הבאות:
בלייד 2
עד כמה מסטול |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הביקורות הבאות:
עד כמה מסטול |
איך קוראים לזה באנגלית?!? |
|
|
| MoSH_MaN |
אכן בלאק הוק דאון מציאותי
והוא זכה באוסקר על הסאונד אני חושב
ראיתי קטע מהסרטים וזה סרט מצחיק
פרודיה טובה אבל לא כל כך מחדשת
אבך היה כמה קטעים חזקים ויפים הקטע עם הריתוק למשל... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אכן בלאק הוק דאון מציאותי
והוא זכה באוסקר על הסאונד אני חושב
ראיתי קטע מהסרטים וזה סרט מצחיק
פרודיה טובה אבל לא כל כך מחדשת
אבך היה כמה קטעים חזקים ויפים הקטע עם הריתוק למשל... |
חחחח כן זה גם היה הורג
זיינו לו ת'מוח :)
לסרט "עד כמה מסטול" באנגלית קוראים How High |
|
|
| MoSH_MaN |
שלשום ראיתי יום אימוני מסוכן
רצתי לראות את דנזל ואת האמת זה סרט אבל המשחק של דנזל..לא יודע לא מצאתי משהו מיוחד
אתמול הייתי בדרץ לנפלאות התבונה אבל היה לי כאלה מקומות טובים (שורה 3 בצד,שורה 2 באמצע) שפוט ויתרתי והלכתי לראות גון קיו
עכשיו זה סרט טוב ואת המשחק של דנזל אהבתי יותר ! :)
8 מעשר אני חושב |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שלשום ראיתי יום אימוני מסוכן
|
אחלה סרט, אני דווקא אהבתי אותו...
קיבלתי אותו דיי ממזמן, זה היה דיוידי סקרינר |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי אתמול איזה סרט אצל חבר שלי
"זה הסיפור שלנו"
דווקא אהבתי אותו... סרט נחמד כזה מצחיק
מישהו מכיר? |
|
|
| DjChook |
J And silent bob strikes back
סרט פשוט ענק,
חובה לראות עם כמה חברים, זה פשוט שיא המצחיק |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי אתמול אצל חבר שלי עם עוד שני חברים וראינו שני סרטים
שרק שזה בנזונה של סרט
וצעצוע של סיפור 2 שההתחלה טיפה משעממת אבל בסוף זה ממש נחמד כי עד שהם חושבים שהם פתרו משהו זה מסתבך |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אחלה סרט, אני דווקא אהבתי אותו...
קיבלתי אותו דיי ממזמן, זה היה דיוידי סקרינר |
לא אמרתי שהוא לא טוב...הוא נחמד אהבתי יותר אתהמשחק שלו בג'ון קיו
וכן היה ממזן סקירנר והיה לי אותו צרבתי לחבר ומחקתי ונזכרתי להוריד לפני שבוע
| quote: | Originally posted by DjChook
J And silent bob strikes back
סרט פשוט ענק,
חובה לראות עם כמה חברים, זה פשוט שיא המצחיק |
זה מצחיק !
אבל חובה לראות את הסרטים הישנים כדי להבין את כל מיני קטעים!!
קלירקס ענק גם! |
|
|
| yahel222 |
טוב עכשיו ראיתי את אחד מהסרטים הכי טובים בשנים האחרונות
מועדון קרב
אנשים....סרט ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמנם רוב הסרט אתה ב :conf: :conf: :conf:
אבל בסוף...:eek: :eek: :eek: :eyes: :eyes:
מבינים.??:stongue: :stongue: :stongue:
בקיצור...ענק
מומלץ מאד
לאנשים בעלי סבלנות ושמבינים סרטים עמוקים |
|
|
|
|