return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 
סרטים!!! (pg. 23)
View this Thread in Original format
MasterP
שר הטבעות סרט מצויין ואחרי שאתה קורא את הספרים
אין אתה חייב לראות את הסרטים
אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2
DjChook
quote:
Originally posted by MasterP

אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2


ושלוש :)
MasterP
quote:
Originally posted by DjChook
ושלוש :)


כוס אמא שלהם עד שיוציאו את 2
על 3 אני בכלל לא חושב
:disbelief :disbelief :disbelief
AnthemFreak
ראיתי זהות כפולה!!!!
קצת התאכזבתי תאמת!!!!
הקטעים של המכות היו פצצות לגבות!!!!!!!
העלילה נחמדה למה לאט לאט מבינים מה קורה
אבל סך הכל
3\5
זה הציון שלי!!
Hell_Copter
ראיתי על המחשב לא מזמן את
אל תדברו עם זרים
ואני חייב לציין שזה סרט ממש ממש נחמד
אבל מזה לא מתאים לקולנוע
שראיתי את הפרומואים שלו התלהבתי כזה אבל ידעתי שזה לא משהו לקולנוע.... וצדקתי

אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2


לא כזזזזזזה טוב
MasterP
quote:
Originally posted by NaOren
לא כזזזזזזה טוב


מהיר ועצבני סרט חמוד
כי יש את וין דיזל האידיוט חחחחחחחחחח
אין כמו הביצועים המאוד מאוד ריאליסטים שלו עם האופנוע ב
xXx

אבל דוגרי ללא ספק הסרט הכי טוב שאני ראיתי השנה זה
ממנטו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אבל דוגרי ללא ספק הסרט הכי טוב שאני ראיתי השנה זה
ממנטו


נבדוק את זה...
גם את זה גנבתי למוש :D
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2


מה כן?!

אה הינה נכסתי ל
Imdb
ויש גם דף למהיר ועצבני 2...
http://us.imdb.com/Title?0322259

אחד היה ענק!
(בגלל המכוניות כמובן... והכוסיות)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נבדוק את זה...
גם את זה גנבתי למוש :D


חחח

כמה סרטים אדירים לקחת לי

ובקשר למהיר ועצבני זה אכן ענק
חבל שנזכרת לראות את זה עכשיו

תחשוב בקולנוע םע הסאונד האדיררררררררררר

DjChook
דווקא לצערי הפעם הראשונה שראיתי את
FAST AND THE FURIOUS
הייתה ב
VCD

איזה טמבל הייתי כי לא ידעתי מה זה

אבל אז ראיתי את זה עוד איזה 5 פעמים ב
DVD
:)
Sniper
מהיר ועצבני סרט בן זונה!! אני ראיתי פעם ראשונה ב DVD
בבית וזה היה בן זונה כי יש לנו את כל המערכת קולנוע ליגה ליגה

אבל עדיין אי אפשר להשוות לקולנוע

ומטריקס 2
בקרוב מאוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 
Privacy Statement