|
סרטים!!! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
שר הטבעות סרט מצויין ואחרי שאתה קורא את הספרים
אין אתה חייב לראות את הסרטים
אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MasterP
אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2 |
ושלוש :) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
ושלוש :) |
כוס אמא שלהם עד שיוציאו את 2
על 3 אני בכלל לא חושב
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| AnthemFreak |
ראיתי זהות כפולה!!!!
קצת התאכזבתי תאמת!!!!
הקטעים של המכות היו פצצות לגבות!!!!!!!
העלילה נחמדה למה לאט לאט מבינים מה קורה
אבל סך הכל
3\5
זה הציון שלי!! |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי על המחשב לא מזמן את
אל תדברו עם זרים
ואני חייב לציין שזה סרט ממש ממש נחמד
אבל מזה לא מתאים לקולנוע
שראיתי את הפרומואים שלו התלהבתי כזה אבל ידעתי שזה לא משהו לקולנוע.... וצדקתי
אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2 |
לא כזזזזזזה טוב |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by NaOren
לא כזזזזזזה טוב |
מהיר ועצבני סרט חמוד
כי יש את וין דיזל האידיוט חחחחחחחחחח
אין כמו הביצועים המאוד מאוד ריאליסטים שלו עם האופנוע ב
xXx
אבל דוגרי ללא ספק הסרט הכי טוב שאני ראיתי השנה זה
ממנטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
אבל דוגרי ללא ספק הסרט הכי טוב שאני ראיתי השנה זה
ממנטו |
נבדוק את זה...
גם את זה גנבתי למוש :D |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2 |
מה כן?!
אה הינה נכסתי ל
Imdb
ויש גם דף למהיר ועצבני 2...
http://us.imdb.com/Title?0322259
אחד היה ענק!
(בגלל המכוניות כמובן... והכוסיות) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נבדוק את זה...
גם את זה גנבתי למוש :D |
חחח
כמה סרטים אדירים לקחת לי
ובקשר למהיר ועצבני זה אכן ענק
חבל שנזכרת לראות את זה עכשיו
תחשוב בקולנוע םע הסאונד האדיררררררררררר |
|
|
| DjChook |
דווקא לצערי הפעם הראשונה שראיתי את
FAST AND THE FURIOUS
הייתה ב
VCD
איזה טמבל הייתי כי לא ידעתי מה זה
אבל אז ראיתי את זה עוד איזה 5 פעמים ב
DVD
:) |
|
|
| Sniper |
מהיר ועצבני סרט בן זונה!! אני ראיתי פעם ראשונה ב DVD
בבית וזה היה בן זונה כי יש לנו את כל המערכת קולנוע ליגה ליגה
אבל עדיין אי אפשר להשוות לקולנוע
ומטריקס 2
בקרוב מאוד |
|
|
|
|