return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
סרטים!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
גלדיאטור ולהציל את טוראי ראיין הם שני סרטים שמגדלים אותך עליהם בקורס קצינים זה כמו להגיד מי שלא ראה הסרט לא יכול להגיע לבה"ד 1
הרי שבוע ראשון זה שבוע פלצנות וזה השבוע שבו עושים את כל ההתפלצפויות ו90% מהדיונים זה על שני הסרטים האלה

אני אישית חולה על בלייד ובכלל אני מכור לכל נושא סטארוורס מאז כתה ג' בערך שלקחתי את הסרטים מענק הווידאו
Gil Shwarts
לחובבי סרטי האימה
יצא סרט חדש של הזמרת אלייה או איך שקוראים לה (ז"ל) - היא נהרגה בתאונת מטוס באיזה ג'ונגל...

קיצר, לסרט קוראים מלכת הערפדים
סרט חזק!
Hell_Copter
איך שכחתי את מועדון קרב!??!!


אחד הסרטים הכי אדירים שיצאו!!!!!!!
גם החוש השישי מצוין!!
תודה שהזכרת לי ריפקורל
arik
כוס עמק:)
אני לא יכול לשקר
האבתי את הארי פוטר
וקראתי את כל הספרים

שמעתי ששרק פרודיה טובה אבל עוד לא ראיתי
ויש עוד פול סרטים חדשים שעומדים לבוא ובגלל זה אני שם את זה~!!!!!!!!
http://www.darkhorizons.com/
MoSH_MaN
כל מה שקשור לג'יי ובוב השקט

מ
Clerks to Jay And Slient Bob Strike Back


פשוט ענקקקקק

אז מה שהיה באמצע
Mallrats
לתפוס את איימי (היחיד שלא ראיתי)
Dogma
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז מה שהיה באמצע
Mallrats
לתפוס את איימי (היחיד שלא ראיתי)
Dogma


את הקטע הזה לא הבנתי
DjChook
זה יעני עוד סרטים של השחקנים משם נראה לי

ואריאל - בלייד זה אחד הסרטים הכי טובים שיש
ראיתי אותו 7 פעמים ב דיוידי
ועוד פעמיים בטלויזיה :)
תשמע, ווסלי סנייפס פשוט ענק

בכל מקרה, הארי פוטר ? התחלתי לקרוא את הספר והשתעממתי אחרי 30 עמודים בערך

שרק סרט מצוין
ראיתי לאחרונה את מפלצות בעמ - גם מצחיק, אבל לא מתקרב לשרק
Ariels
קניתי את בלייד ויש לי אותו בדיוידי משלי

ושאני נזכר הסרט הכי טוב בכל הזמנים זה מעוותים

זה סרט ששינה את הלקסיקון שלי ושל חברים שלי לנצח לפעמים אנחנו מריצים קטעים מהסרט ואנשים מסתכלים עלינו ברחוב כאילו ברחנו מבית משוגעים

היום ילד בן 12 קרא לי מפגר
yahel222
מזה אף אחד פה לא אוהב חגיגה בסנוקר וצ'רלי וחצי??????

אריאל הפתעת אותי למה אלה סרטים של הכי קרועים


אהה ואיך אפשר לשכוח ווטוס לוקוס
(ששכחתי איך קוראים לזה בעברית)

ולמי שיש כבלים דיגיטל
אז יום חמישי היה עיניים עצומות לרווחה אז כנראה יהיה את זה עשרים אלף פעם שידורים חוזרים
קיצר...סרט מפגר אבל רואים את ניקול קידמן (ועוד כמה עשרות בנות חח) ערומות...הכל גם שדיים גם פותים

וניקול הזאת היא אשכרה שיאאאאאאאאאאאא
MoSH_MaN
אני חייב לראות
V.L.F!

TranceGiant
Well im a big film freak...always been one..it started with those "hazagot" in kindergarten and first grade...those who are at about my age will probably know about peter pan and mosh mosh (not the cartoons but the theatre shows in tel aviv..) i remember how every fridaywe got those "hanahot" in kindergarten..heh...how brave i was to sit alone asa 4 year old and watch those shows (guys from raanana will know the "mofet", right?):D

Anyway...as for funny movies..the funniest ive seen lately was human traffic...i exploded..but it sux that itsso rare and no1s gonna play it in cinemas...
my favourite are:
12 monkeys, figh club, the godfather 1-3, goodfellas, casino, taxi driver...hm..forgot the rest
Ohh! and thoseisraeli classics like aba ganuv annnd...this israeli film with this dog?? do u know this? like a police dog..really cool flick
!!!Havurat ha zevel is also an everlasting classic...damni used to collectall of them stickers and trade with others
Agent-Fire
Memento
זה סרט מצויין!
אתם חייבים לראות אותו!
במשך הסרט הוא קצת מבלבל כי רואים סצינה אחת מהסוף ואחריה סצינה מההתחלה עד שמגיעים לסוף הסרט שזה כאילו אמצע העלילה...
בסוף הסרט מבינים הכל, לא כמו מאטריקס שאפילו בסוף לא הבנתי מה היה שם...
צריך לראות מאטריקס שוב...

Memento: http://us.imdb.com/Title?0209144
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement