|
סרטים!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
גלדיאטור ולהציל את טוראי ראיין הם שני סרטים שמגדלים אותך עליהם בקורס קצינים זה כמו להגיד מי שלא ראה הסרט לא יכול להגיע לבה"ד 1
הרי שבוע ראשון זה שבוע פלצנות וזה השבוע שבו עושים את כל ההתפלצפויות ו90% מהדיונים זה על שני הסרטים האלה
אני אישית חולה על בלייד ובכלל אני מכור לכל נושא סטארוורס מאז כתה ג' בערך שלקחתי את הסרטים מענק הווידאו |
|
|
| Gil Shwarts |
לחובבי סרטי האימה
יצא סרט חדש של הזמרת אלייה או איך שקוראים לה (ז"ל) - היא נהרגה בתאונת מטוס באיזה ג'ונגל...
קיצר, לסרט קוראים מלכת הערפדים
סרט חזק! |
|
|
| Hell_Copter |
איך שכחתי את מועדון קרב!??!!
אחד הסרטים הכי אדירים שיצאו!!!!!!!
גם החוש השישי מצוין!!
תודה שהזכרת לי ריפקורל |
|
|
| arik |
כוס עמק:)
אני לא יכול לשקר
האבתי את הארי פוטר
וקראתי את כל הספרים
שמעתי ששרק פרודיה טובה אבל עוד לא ראיתי
ויש עוד פול סרטים חדשים שעומדים לבוא ובגלל זה אני שם את זה~!!!!!!!!
http://www.darkhorizons.com/ |
|
|
| MoSH_MaN |
כל מה שקשור לג'יי ובוב השקט
מ
Clerks to Jay And Slient Bob Strike Back
פשוט ענקקקקק
אז מה שהיה באמצע
Mallrats
לתפוס את איימי (היחיד שלא ראיתי)
Dogma |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז מה שהיה באמצע
Mallrats
לתפוס את איימי (היחיד שלא ראיתי)
Dogma |
את הקטע הזה לא הבנתי |
|
|
| DjChook |
זה יעני עוד סרטים של השחקנים משם נראה לי
ואריאל - בלייד זה אחד הסרטים הכי טובים שיש
ראיתי אותו 7 פעמים ב דיוידי
ועוד פעמיים בטלויזיה :)
תשמע, ווסלי סנייפס פשוט ענק
בכל מקרה, הארי פוטר ? התחלתי לקרוא את הספר והשתעממתי אחרי 30 עמודים בערך
שרק סרט מצוין
ראיתי לאחרונה את מפלצות בעמ - גם מצחיק, אבל לא מתקרב לשרק |
|
|
| Ariels |
קניתי את בלייד ויש לי אותו בדיוידי משלי
ושאני נזכר הסרט הכי טוב בכל הזמנים זה מעוותים
זה סרט ששינה את הלקסיקון שלי ושל חברים שלי לנצח לפעמים אנחנו מריצים קטעים מהסרט ואנשים מסתכלים עלינו ברחוב כאילו ברחנו מבית משוגעים
היום ילד בן 12 קרא לי מפגר |
|
|
| yahel222 |
מזה אף אחד פה לא אוהב חגיגה בסנוקר וצ'רלי וחצי??????
אריאל הפתעת אותי למה אלה סרטים של הכי קרועים
אהה ואיך אפשר לשכוח ווטוס לוקוס
(ששכחתי איך קוראים לזה בעברית)
ולמי שיש כבלים דיגיטל
אז יום חמישי היה עיניים עצומות לרווחה אז כנראה יהיה את זה עשרים אלף פעם שידורים חוזרים
קיצר...סרט מפגר אבל רואים את ניקול קידמן (ועוד כמה עשרות בנות חח) ערומות...הכל גם שדיים גם פותים
וניקול הזאת היא אשכרה שיאאאאאאאאאאאא |
|
|
| MoSH_MaN |
אני חייב לראות
V.L.F! |
|
|
| TranceGiant |
Well im a big film freak...always been one..it started with those "hazagot" in kindergarten and first grade...those who are at about my age will probably know about peter pan and mosh mosh (not the cartoons but the theatre shows in tel aviv..) i remember how every fridaywe got those "hanahot" in kindergarten..heh...how brave i was to sit alone asa 4 year old and watch those shows (guys from raanana will know the "mofet", right?):D
Anyway...as for funny movies..the funniest ive seen lately was human traffic...i exploded..but it sux that itsso rare and no1s gonna play it in cinemas...
my favourite are:
12 monkeys, figh club, the godfather 1-3, goodfellas, casino, taxi driver...hm..forgot the rest
Ohh! and thoseisraeli classics like aba ganuv annnd...this israeli film with this dog?? do u know this? like a police dog..really cool flick
!!!Havurat ha zevel is also an everlasting classic...damni used to collectall of them stickers and trade with others |
|
|
| Agent-Fire |
Memento
זה סרט מצויין!
אתם חייבים לראות אותו!
במשך הסרט הוא קצת מבלבל כי רואים סצינה אחת מהסוף ואחריה סצינה מההתחלה עד שמגיעים לסוף הסרט שזה כאילו אמצע העלילה...
בסוף הסרט מבינים הכל, לא כמו מאטריקס שאפילו בסוף לא הבנתי מה היה שם...
צריך לראות מאטריקס שוב...
Memento: http://us.imdb.com/Title?0209144 |
|
|
|
|