| oDrori |
א. אתמול הלכתי ל-
Sweet Home Alabama
סרט הרבה יותר טוב ממה שחשבתי, קצת צ'יזי בסוף אבל חביב מאוד, באתי לש עם רושם שזה יהיה קומדיה מפגרת כזאת...
קיצר, ממש לא.
ב. בפרסומות ראיתי פריוויו של סרט בשם....
Resident Evil!
לא היה לי שץ שעושים על זה סרט! נראה לי אני הולך לראות, כל סרט שמשתתפים בו חייזרים ומוטציות (הרבה מוטציה!!!! התעסקות עם גנטיקה שולטת) ממגנט אותי חזק |
|
|