| t0xIc |
אז ככה אני עובד בקולנוע ורק עכשיו ראיתי את הטרד הזה
רציתי להגיד לכם
שדוח מיוחד סרט פשוט טוב!!! כאילו ממש אבל מה שכן הוא ארוך וחובה ליראות אותו מההתחלה. עכשיו יש את שלטון האש שגם הוא סרט חמוד לא יותר מזה
מממ בקרוב תצפו לסרטים חזקים כמו
Triple X - בן זונה!!
007 - Die Another Day
Signs - מיום חמישי בקולנוע
The Lord Of The Rings - Two Towers
Matrix 2,3 - מחכה כמו לא יודע מה
Mr Deeds - נחמד
The Hulk - זה הולך להיות ממש ממש ממש טוב זה יוצא בקיץ 2003
יש גם תסרט החדש של סנדרה בולוק שניראה שהוא דיי נחמד:] |
|
|