|
סרטים!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
רוד טריפ זה בעקרך הסרט שאני מצטער שעדיין לא ראיתי ....
בקשר לטום גרין יאללה גם בפרדי גוט פריגנרד או בעברית "אחי, איך תקעת אותי"
זה סרט חולה או פשוט כזה קרוע !הוא קיבל את הפרס על השחקן או הסרט הכי גרוע והלך לקבל את הפרס !! הוא עם שטיח אדום חחחחחחח ואמר את כל הבולשיט אתם יודעים..
יש לו גם תוכנית קרועה אני זוכר ראיתי פעם לקט שלה פשוט גדול!
היום אני הולך לנפלאות התבונה שאמור להיות סרט ענק,נחיה ונראה :) |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי את זה בגיא פינס... הוא הביא לעצמו שטיח אדום וירד על עצמו
הוא בנאדם פשוט קרוע!!!!!
אם אהבת את מה שהוא עושה בסדרה שלו אתהחייב לראות את רוד טריפ...
יש פה מישהו שראה?? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש פה מישהו שראה?? |
ברור
יצא לי לראות אותו איזה 3 פעמים
טום גרין ענק שם
ובתוכנית שלו הוא לא מצחיק אותי
במיוחד שאחרי זה בעיקרון בא ג'קאסס שזה התוכנית הכי גאונית שנוצרה איי פעם
ובקשר לסרט, אחלה סרט, איזה כוסית הוא זיין שם
:) |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי אתמול הסיוט ברחוב אלם 3
אני מזה אוהב את הסרטים האלה... הדרכים הכי מקוריות להרוג אנשים
הגעתי למצב שזה לא מפחיד בכלל כל הסרטים האלה... הם מצחיקים אותי
פשוט ישבתי עם שתי ידידות שלי ועוד חבר מול הטלוויזיה ונקרעתי מצחו |
|
|
| DJ-Energy |
אחים שלי
אתם חייבים לעזור לי
אני רוצה להוריד
American Pie 2
הורדתי איזה
SMR
של 180 מגה
גועל נפש האיכות!!. וגם הקול!!!!
אבל ההתחלה מצחיקה לאללה
:D
אז פליז עזרו ליייייייי
איפה אפשר להוריד את זה באיכות טובה? |
|
|
| MoSH_MaN |
אתמול ראיתי בקולנוע
A Beautiful Mind
MOVIE
סרט ממש טוב וחוץ מזה יש לי אותו כבר במחשב באיכות
DIVX
ואני יכול גם להוריד SVCD
אבל אני מעדיף דיווקס 2 דיסקים מ
SVCD
שזה 3 דיסקים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אחים שלי
אתם חייבים לעזור לי
אני רוצה להוריד
American Pie 2
הורדתי איזה
SMR
של 180 מגה
גועל נפש האיכות!!. וגם הקול!!!!
אבל ההתחלה מצחיקה לאללה
:D
אז פליז עזרו ליייייייי
איפה אפשר להוריד את זה באיכות טובה? |
אמריקן פאי 2 סרטו מצחיק
אבל אני עדיין חושב ש 1 יותר טוב |
|
|
| DjChook |
אני לא חושב שיש גורם להשוואה
אם הייתם רואים אותם בפעם הראשונה ברצף
זה פשוט זורם ושניהם מצחיקים שיא אז לא צריך לשפוט
שניהם גדולים |
|
|
| MoSH_MaN |
מישהו זוכר את
TOMCATS? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מישהו זוכר את
TOMCATS? |
אני זוכר... סרט מצחיק מאוד...
אהבתי אותו, צריך לראות עוד פעם
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
החשוד המיידי
THE USUAL SUSPECT
איזה סרט
ע-נ-ק!
שיאללההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
|
|