|
סרטים!!! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Gadi S |
דוח מיוחד סרט בנזונה!!!!
ראיתי את
Mr. Deeds
סרט נחמד..
אם מישהו רוצה אני יכול לשלוח באיי סי קיו..
124549273
אני שולח על בערך 12 |
|
|
| t0xIc |
סיינס סרט גדול ביותר!!!!!
מוש הקטע הכי מלחיץ זה שמל גיבסון חותך לא תאצבעות לחייזר והוא צורךךך
ואללה ראיתי את זה שלשום הבאתי קפיצה משורה שש עד שורה עשרים ושתיים!!
עוד קטע מלחיץ זה שרואים תילדים צורחים במקסימקו ופיתאום קולטים תחיזר הולך כזההה
קיצר סרט סופני! |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח למה אתה מגלה?!?!.1
הקטע במרתף גם!
תחשוב שזה אתה
יאללה איזה פחד |
|
|
| Hell_Copter |
תאמינו או לא אבל הייתי היום בסרט בקולנוע!!!!
הסרט האחרון לפני זה היה כוכב הקופים לפני איזה 7 שנים :D
קיצר הייתי בסיינס וממש ממש אבל ממש זיינת את השכל מוש
הסרט הזה לא מפחיד בגרוש!!!!!
ממש לא הפחיד אותי כל הקטעים שאמרתם... אפילו צחקתי בקטע עם הילדים בברזיל (זה לא היה מקסיקו אחי)1
אבל בת'כלס הסרט די טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תאמינו או לא אבל הייתי היום בסרט בקולנוע!!!!
הסרט האחרון לפני זה היה כוכב הקופים לפני איזה 7 שנים :D
קיצר הייתי בסיינס וממש ממש אבל ממש זיינת את השכל מוש
הסרט הזה לא מפחיד בגרוש!!!!!
ממש לא הפחיד אותי כל הקטעים שאמרתם... אפילו צחקתי בקטע עם הילדים בברזיל (זה לא היה מקסיקו אחי)1
אבל בת'כלס הסרט די טוב |
נראה אותך לא מפחד במציאות
בתכלס סרטים לא הכי מפחידים את כולם בקולנוע אבל שאתה חושב על זה בבית בחושך ששקט אז זה נותן הרשגה של פחד
מזל טוב הלכת לסרט!
אולי תלך גם לדוח מיוחד??! |
|
|
| t0xIc |
| ממממממממ אני לא מיתכוון שזה סרט מפחיד פשוט יש קטעים שאתה שקוע בסרט ופיתאום יש איזה צעקה או משהו כזה מקפיץץ אז אתה ניבהלל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נראה אותך לא מפחד במציאות
בתכלס סרטים לא הכי מפחידים את כולם בקולנוע אבל שאתה חושב על זה בבית בחושך ששקט אז זה נותן הרשגה של פחד
מזל טוב הלכת לסרט!
אולי תלך גם לדוח מיוחד??! |
במציאות זה אחושרמוטה מפחיד...
בחיים לא הייתי נכנס לתוך השדה תירס הזה כמו שהוא נכנס לשם
אבל מה הסיכוי שזה יקרה במציאות....
ובבית זה גם לא יתן לי הרגשה של פחד... לכם אולי כן אבל לי לא...
ובקשר לקטעים מבהילים... היה רק אחד בהתחלה בהתחלה שהכלב קפץ עליו
כל השאר לא היו משהו מבהילים... ציפיתי נגיד שהוא ילך בשדה תירס ויקפוץ עליו מישהו כל חצי שניה
בבית האימה יש הרבה קטעים כאלה... וגם בצעקה 3 אני זוכר שהיה...
בצעקה 3 הייתי עם איזה אחת שם... תפסה לי את היד שהיה את הקטע הזה יצאתי עם סימנים על הידיים משם מכמה חזק שהיא תפסה לי אותה |
|
|
| Gil Shwarts |
Mr Deeds
סרט אלוף!!
זה עם השחקן ששיחק את האבא בביג דאדי
ראיתי אותו בבסיס
סרט אלוף
מסופר על איזה איש כפר אחד פשוט ונחמד שיורש 40 מיליארד דולר מדוד שלו שהוא בעל חברת מדיה ענקית בניו יורד, הדוד קפא למוות כשהגיע לפסגת הר ההוורסט...
קיצר מזה קטעים חבל"ז
מומלץ בחום |
|
|
| t0xIc |
אנשים מחר מגיע
XXX!!!!!!!
סרט גדול!!! מחר או היום אפילו בערב אם יתקשרו אליי אני יראה אותוו
כאילו יש מצב שאני ילך להצגת ניסיון |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אנשים מחר מגיע
XXX!!!!!!!
סרט גדול!!! מחר או היום אפילו בערב אם יתקשרו אליי אני יראה אותוו
כאילו יש מצב שאני ילך להצגת ניסיון |
yooo eic ba li lirot et aseret aze....
ve misheu po yode eic liftor li et habehaiya ki ani lo yacol lirshom po be ivrit....
ba icq ani ken yacol lirshom be ivrit....
ICQ:83975269 |
|
|
| DjChook |
אנשיםםם
חזרתי עכשיו מ
xXx
באמת סרט ברמה ממש ממש גבוהה
זה אחד הסרטי אקשן הכי טובים שראיתי
יווו הקטע עם השלג, לא יאמן :) |
|
|
| t0xIc |
עזוב אותך אחי!!!
לי כואב הלב ליראות איך הקורבט נופלת מהגשר! כל פעם שאני רואה את זה
בא לי ליבכות!!! |
|
|
|
|