|
סרטים!!! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
ספיידרמן עשה איזה קופה של 500 מיליון בארצות הברית או משהו כזה ב 3 ימים
זה נראה לי סרט אדיר...
מלא זמן לא הייתי בסרט... אולי אני צריך ללכת מתישהו |
|
|
| Ariels |
ראסמי, אני לא יודע למה, מעניין לדעת למה ההצלחה הזאת, ככה בכללי זה בכלל לא נראה לי סרט שאני מת לראות
לדוגמא פרק 2 מלחמת המשובטים
זה סרט שאני לא יכול לחכות לו |
|
|
| oDrori |
הסרט הטוב בהיסטוריה-
Fight Club :eek: :eek: :eek: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oDrori
הסרט הטוב בהיסטוריה-
Fight Club :eek: :eek: :eek: |
מועדון קרב !!!! כבר דיברנו על זה פה
לא יודע אם זה הכי טוב בהיסטוריה
אבל זה אחד הטובים
שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
הסרט הטוב בהיסטוריה-
Fight Club :eek: :eek: :eek: |
אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בחיים שלי!!!!
דרך אגב דרורי... כנראה חבר שלי הקליט לי בסוף :D |
|
|
| nesher |
Fight Club
באמת אחד הטובים בהיסטוריה
הייתי מדרג אותו ביחד עם
12 הקופים
במקום הראשון ביחד |
|
|
| MoSH_MaN |
הורדתי לזה ריפ חדש של אחד
שתי דיסקים
DIVX
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
Blade.2.PDVDRiP.SVCD-CiNEVCD
מסך מלא
איכות אחלה!
שווה!
:disbelief |
|
|
| yahel222 |
עכשיו ראיתי פרסומת באמטיוי
ב2003 יוצא
matrix reloaded
matrix revolution
יעני 2 ו 3 |
|
|
| MoSH_MaN |
ראיתי אתמול מלחמת הכוכבים פרק 2
חייב להגיד שזה סרט חזק!
הגרפיקה אדירה!!!
פשוט מהממת
אין זה המקצוע הכי אדיר שיש בעולם
חבל שרק אין לי את הסבלנות בשביל לעצב הכל....
בסוף קורה משהו נורא מבאס למישהו ....:rolleyes: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by yahel222
עכשיו ראיתי פרסומת באמטיוי
ב2003 יוצא
matrix reloaded
matrix revolution
יעני 2 ו 3 |
אתם יודיעים שאליאה
Allyah
היתה אמורה לשחק בהם נכון?
מישהו ראה את
Romeo Must Die? |
|
|
| DjChook |
אני ראיתי את רומיאו חייב למות
אחלההה סרט |
|
|
|
|