|
סרטים!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ואלה לא ראיתי ....
איפה ראית את זה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
אחים הרגע חזרתי מבלייד 2
הלכנו 14 ילדים מהעיר ומהכפר
ולדעתי זה היה סרט טוב ,יותר טוב מהראשון אני חושב רק אני ועוד אחד חשבנו ככה מהחברים הקרובים ותר אלי....
יאללה אני עייף זזתתי לישון |
|
|
| yahel222 |
מוש מה זה היה פגישת כתה כמו בכתה ד???
עכשיו אם כבר היה היום אז נזכיר - משחקי פיתוי
איזה סרט סקסיייייייי
הצעה - תראו את זה אם בת !!! ;) ;) ;) ;) מנסיון
והחשוד המיידי רסמיייי אחד הסרטים
עם קוין ספייסי איזה תותח הוא שם |
|
|
| DjChook |
גם אני הייתי היום בבלייד 2 עם חברים
תשמע הסרט טוב
הגזימו עם כל הקטע של ה
SHARP.... FAST...
חצי מהמכות לא הבנתי..
חחח
סרט ממש טוב בסך הכל |
|
|
| DjNumShum |
אוייי משחקי פיתוי
איזה סרט מדהים.....
סרט שממש מכניס לאווירה :) |
|
|
| Hell_Copter |
משחקי פיתוי אחד הסרטים הכי טובים שיש!!!!
אני קלטתי שיש הרמתי טלפון לחבר שלי להקליט לי למה גם הייתי צריך ללכת וגם הייתה לי בעיה עם הוידאו בחדר שלי
אני מקווה מאוד שהוא הקליט |
|
|
| DJ-Energy |
טוב
הרגע חזרתי מ
BLADE 2
:D
אז ככה
אהבתי את הסרט לאללה
העלילה יפה
אבל כוס עמק כל שניה אלה אם המכות שלהם העיניים שלי כאבו שיצאתי מהסרט
זה היה כל כך מהיר שלא הצלחתי לשים לב להכל
אבל הסוף היה חמוד
קצת דפוק
אבל עדיין חמוד
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מקווה מאוד שהוא הקליט |
בסוף חבר שלי הקליט לי ולקחתי את זה היום וראיתי
איזה סרט תותח!!!
הסוף כזה לא צפוי... וזה מה שהכי טוב
כאילו הבלונדינית זיינה את שניהם בסוף |
|
|
| Gil Shwarts |
דווקא נורא אהבתי את בלייד 2
אחלה אקשן
במיוחד הקטע שהוא הוריד ת'סטירות האלה ושם לו פצצה בראש :) |
|
|
| MoSH_MaN |
אני ראיתי
Donnie Darko!
איזה סרט ענק!!!!!!!!!!
שיאלללללה זה מהסרטים שבסוף אתה מבין את כל הקטע שהם דיברו בסרט
אתה חייב להקשיב ובסוף הכל מתברר.... |
|
|
| DjChook |
בליד 2 באמת סוף הדרך
הורדתי כבר את מלך העקרבים
אבל המחשב מת ולא הספקתי לראות
האיכות הייתה לא משהו למרות שזה היה כמעט ג'יגה
נראה לי אני אלך לזה בקולנוע |
|
|
| MoSH_MaN |
כי הורדת
VCD..... |
|
|
|
|