|
סרטים!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
פותים עכשיו באמת הרגת אותי
(אבל אני חושב שאומרים פוטים כאילו עם ט)
לא אמרתי פוט מאיזה גיל 3 |
ולא אחי תבוא לר"ג אצלנו אומרים רק ככה
נגמר כוס....לפחות אצלנו בחבר'ה
לפני כמה חודשים החלפנו כוסית בפותית
ובסוף זה נהיה רק פות...
אבל בכלל אם תהיה יום אחד איתי ועם חבר שלי
אתה תלמד שפה חדשה....אבל אתה רק בן 14 קטן מדי חחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
חחחח
אותו חבר שהתחלת ביחד איתו עם ענבל??
אתם נראה לי שרוטים רצח |
|
|
| yahel222 |
חחחחח רסמי גם הוא וגם אחר
עזוב כולנו חבר'ה קרועים
שמע יש לנו קטע כזה:
נגיד אחד מתקשר שואל משהו....אז עונים משהו שלא קשור
למשל: חבר שלי מתקשר אלי עושה לי מה אחי הכל טוב
אני עונה: בסדר נלך לשם מחר
ואז נקרעים מצחוק
אז תאר לך ככה שיחה שלמה
ותאר לך 3 ימים באילת בטיול שנתי
חבלך על הזמן מה עשינו שם בחדר
אין כאלה דברים
אההה ושאני לא יספר על השבוע שלנו ביוון בחופש...6 חב'רה כל אחד יותר דפוק מהשני
למשל: אני וזה שהיה איתי בחדר היינו קומה אחרונה והיה שם רק חדר אחד כל הקומה אז כל השבוע השארנו את הדלת פתוחה
כל הלילה עושים קולות של זיונים....פתאום קמים טורקים את הדלת שיא החזק
עזוב......איזה שכונה אנחנו |
|
|
| Hell_Copter |
הלוואי עליי כאלה חברים שרוטים
עם חברים שלי יש קטעים אחרים
לא כאלה של דפיקות
והם לא ממש כאלה שיבואו ויעשו קולות של זיונים או יתחילו ככה עם עשר בנות אחת אחרי השניה |
|
|
| TranceGiant |
heh...in israel ppl are definely cryzier. myfriends here are mostly...well good boys, nothing wild execpt for getting drunk now and then (well last friday ;))
in israel we throw "rok" at each other..u know kinda shot it with the fingers...or had bets like ...eating half of a pizza in 30 seconds, myfriend did it but almost choked..lol...funny
Gil: Why dont u participate in the TA Hotmix Anymore? |
|
|
| yahel222 |
פחחחחחח טוב מה שהיה פעם אין כאלה דברים
היינו משועממים קיצר סתם הלכנו לסיבוב באוטו
עוצרים ליד אנשים שואלים:
"סלח לי איפה זה רחוב יד לשד"
"תגיד לי איך אני מגיע לרחוב הזקפה??"
ככה ואנשים נגנבים פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נוסעים פול ווליום צועקים שטויות
עזוב איזה מפגרים אנחנו לפעמים....אבל רק לפעמים חחחח |
|
|
| Dj Moriano |
| חברים שלי ואני היינו בכיכר טיראן (לכל מי שגר בהרצליה ומכיר) והדלקנו את האופניים של חבר שלי אנשים התחילו לעצור ולשאול מי עשה את זה ואנחנו מתפקעים מצחוק.... |
|
|
| DjChook |
חחחח דותן אתה מתחיל להשמע כמו אריאל
וזה לא מחמאה
:)
בכל מקרה הזכרתם לי
שאני הייתי יותר קטן, משהו כמו 5 שנים
הייתי נוסע עם חבר שלי על האופנים בפארק הירקון
קיצר אנחנו עוצרים ליד אנשים ואומרים להם שהלכנו לאיבוד
מה הדרך חזרה לחיפה,
ולכל מקום שעלה לנו בראש
ואנשים אשכרא עוצרים ומתחילים לעשות כיוונים עם הידיים
ואנחנו עוד שניה מתפקעים מצחוק
היו שחשבו שזה מצלמה נסתרת
חחחחחח |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה יעני עוד סרטים של השחקנים משם נראה לי
ואריאל - בלייד זה אחד הסרטים הכי טובים שיש
ראיתי אותו 7 פעמים ב דיוידי
ועוד פעמיים בטלויזיה :)
תשמע, ווסלי סנייפס פשוט ענק
בכל מקרה, הארי פוטר ? התחלתי לקרוא את הספר והשתעממתי אחרי 30 עמודים בערך
שרק סרט מצוין
ראיתי לאחרונה את מפלצות בעמ - גם מצחיק, אבל לא מתקרב לשרק |
אין על שרק!!!!!!!!
הרג אותי החמור
איזה קרוע הוא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אין על שרק!!!!!!!!
הרג אותי החמור
איזה קרוע הוא |
אדי מרפי שולט
בטח בעברית זה מזה גרוע |
|
|
| Hell_Copter |
אל תלכלך על אריאל
כשהוא לא שיכור הוא בסדר גמור :)
לא ראיתי שרק... אבל שמעתי זה אדיר |
|
|
| yahel222 |
פחחחחחחח יאאא חפיף
תאמין לי שצריך אני יכול להיות הכי רציני בארץ
אבל בד"כ....לא צריך
שמעע אם לא נעשה שטויות עכשיו אז מתי נעשה??????? |
|
|
|
|