return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
סרטים!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Moriano


פותים עכשיו באמת הרגת אותי

(אבל אני חושב שאומרים פוטים כאילו עם ט)

לא אמרתי פוט מאיזה גיל 3


ולא אחי תבוא לר"ג אצלנו אומרים רק ככה
נגמר כוס....לפחות אצלנו בחבר'ה
לפני כמה חודשים החלפנו כוסית בפותית
ובסוף זה נהיה רק פות...
אבל בכלל אם תהיה יום אחד איתי ועם חבר שלי

אתה תלמד שפה חדשה....אבל אתה רק בן 14 קטן מדי חחחחחח
Hell_Copter
חחחח
אותו חבר שהתחלת ביחד איתו עם ענבל??

אתם נראה לי שרוטים רצח
yahel222
חחחחח רסמי גם הוא וגם אחר
עזוב כולנו חבר'ה קרועים

שמע יש לנו קטע כזה:
נגיד אחד מתקשר שואל משהו....אז עונים משהו שלא קשור
למשל: חבר שלי מתקשר אלי עושה לי מה אחי הכל טוב
אני עונה: בסדר נלך לשם מחר
ואז נקרעים מצחוק

אז תאר לך ככה שיחה שלמה

ותאר לך 3 ימים באילת בטיול שנתי
חבלך על הזמן מה עשינו שם בחדר
אין כאלה דברים
אההה ושאני לא יספר על השבוע שלנו ביוון בחופש...6 חב'רה כל אחד יותר דפוק מהשני
למשל: אני וזה שהיה איתי בחדר היינו קומה אחרונה והיה שם רק חדר אחד כל הקומה אז כל השבוע השארנו את הדלת פתוחה
כל הלילה עושים קולות של זיונים....פתאום קמים טורקים את הדלת שיא החזק
עזוב......איזה שכונה אנחנו
Hell_Copter
הלוואי עליי כאלה חברים שרוטים
עם חברים שלי יש קטעים אחרים
לא כאלה של דפיקות
והם לא ממש כאלה שיבואו ויעשו קולות של זיונים או יתחילו ככה עם עשר בנות אחת אחרי השניה
TranceGiant
heh...in israel ppl are definely cryzier. myfriends here are mostly...well good boys, nothing wild execpt for getting drunk now and then (well last friday ;))
in israel we throw "rok" at each other..u know kinda shot it with the fingers...or had bets like ...eating half of a pizza in 30 seconds, myfriend did it but almost choked..lol...funny


Gil: Why dont u participate in the TA Hotmix Anymore?
yahel222
פחחחחחח טוב מה שהיה פעם אין כאלה דברים
היינו משועממים קיצר סתם הלכנו לסיבוב באוטו
עוצרים ליד אנשים שואלים:
"סלח לי איפה זה רחוב יד לשד"

"תגיד לי איך אני מגיע לרחוב הזקפה??"
ככה ואנשים נגנבים פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נוסעים פול ווליום צועקים שטויות
עזוב איזה מפגרים אנחנו לפעמים....אבל רק לפעמים חחחח
Dj Moriano
חברים שלי ואני היינו בכיכר טיראן (לכל מי שגר בהרצליה ומכיר) והדלקנו את האופניים של חבר שלי אנשים התחילו לעצור ולשאול מי עשה את זה ואנחנו מתפקעים מצחוק....
DjChook
חחחח דותן אתה מתחיל להשמע כמו אריאל
וזה לא מחמאה
:)
בכל מקרה הזכרתם לי
שאני הייתי יותר קטן, משהו כמו 5 שנים
הייתי נוסע עם חבר שלי על האופנים בפארק הירקון
קיצר אנחנו עוצרים ליד אנשים ואומרים להם שהלכנו לאיבוד
מה הדרך חזרה לחיפה,
ולכל מקום שעלה לנו בראש
ואנשים אשכרא עוצרים ומתחילים לעשות כיוונים עם הידיים
ואנחנו עוד שניה מתפקעים מצחוק

היו שחשבו שזה מצלמה נסתרת
חחחחחח
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
זה יעני עוד סרטים של השחקנים משם נראה לי

ואריאל - בלייד זה אחד הסרטים הכי טובים שיש
ראיתי אותו 7 פעמים ב דיוידי
ועוד פעמיים בטלויזיה :)
תשמע, ווסלי סנייפס פשוט ענק

בכל מקרה, הארי פוטר ? התחלתי לקרוא את הספר והשתעממתי אחרי 30 עמודים בערך

שרק סרט מצוין
ראיתי לאחרונה את מפלצות בעמ - גם מצחיק, אבל לא מתקרב לשרק


אין על שרק!!!!!!!!
הרג אותי החמור
איזה קרוע הוא
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


אין על שרק!!!!!!!!
הרג אותי החמור
איזה קרוע הוא


אדי מרפי שולט
בטח בעברית זה מזה גרוע

Hell_Copter
אל תלכלך על אריאל
כשהוא לא שיכור הוא בסדר גמור :)

לא ראיתי שרק... אבל שמעתי זה אדיר
yahel222
פחחחחחחח יאאא חפיף

תאמין לי שצריך אני יכול להיות הכי רציני בארץ
אבל בד"כ....לא צריך

שמעע אם לא נעשה שטויות עכשיו אז מתי נעשה???????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement