| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
אה
:-))
אווי לא מעניין
אוף אבא שלי מנסה להכריח אותי לראות את זה |
אבא תותח !
אבא שלי היה זורק עליי כפכף אם הייתי
מנסה לשכנע אותו לראות את זה...
קיצר מישהוא ראה פה את הסרט
"אקסטזי" ?
סרט עננננק היה לפני כמה ימים ב
YES 1
פשוט ענננק !!!
ויש בפסקול את
ENERGY 52 - CAFE DE LA MAR
GOURYELLA - GOURYELLA
ועוד הרבה
פשוט סרט עננק אהבתי לאללה
מישהוא מכיר ? |
|
|