|
סרטים!!! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אנשיםםם
חזרתי עכשיו מ
xXx
באמת סרט ברמה ממש ממש גבוהה
זה אחד הסרטי אקשן הכי טובים שראיתי
יווו הקטע עם השלג, לא יאמן :) |
רציתי לראות אתמול!
סעמק |
|
|
| warpedd_ |
קצת באיחור
לקחתי את זה בדיוידי
מפלצות בע"מ
סרט ממש טוב העבודה שעשו שמה ממש יפה
וגם מצחיק
לכל מי שרוצה לתפוס ראש
עוד סרט שחשבתי עליו למי שלא ראה זה
להציל את גרייס |
|
|
| Ariels |
הפנטזיה של הל סרט קרוע
הכי אהבתי את הקטע שהיא קופצת לבריכה ויש ספלאש שכל המים עיפם החוצה ויהילד הטן נתקע על העץ
חיילים היינו, 40 דקות של בולשיט וכל השאר סרט מלך
אשכרה תרגיל פלוגה מצולם
רק עם הרבה יותר דם
מכונת הזמן
חמוד, חבל שהוא לא מזיין את סמנתה ממבה
אפקטים טובים סרט מושקע
שואוטיים, גם חמוד יותר מדי נדוש כבר
כל הסרטים נלקחו ונצפו על ידי בדי.וי.די
ויש לי את כולם מקודדים בדיווקס
אם מישהו רוצה משהו אני יכול לצרוב לו |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Ariels
הפנטזיה של הל סרט קרוע
הכי אהבתי את הקטע שהיא קופצת לבריכה ויש ספלאש שכל המים עיפם החוצה ויהילד הטן נתקע על העץ
חיילים היינו, 40 דקות של בולשיט וכל השאר סרט מלך
אשכרה תרגיל פלוגה מצולם
רק עם הרבה יותר דם
מכונת הזמן
חמוד, חבל שהוא לא מזיין את סמנתה ממבה
אפקטים טובים סרט מושקע
שואוטיים, גם חמוד יותר מדי נדוש כבר
כל הסרטים נלקחו ונצפו על ידי בדי.וי.די
ויש לי את כולם מקודדים בדיווקס
אם מישהו רוצה משהו אני יכול לצרוב לו |
איזה קטע
בדיוק את שלושת הסרטים האלה ראיתי בזמן האחרון
והפנטזיה של הל
סרט מצויין
גם יפה לא רק מצחיק
אבל קצת מגעיל שהוא מנשק את הפרות בסוף
איכס
והזנב של חבר שלו בכלל קרע אותי מצחוק
Showtime
סרט טיפוסי של אדי מרפי
קצת פחות של פאצ'ינו
סרט חביב בסך הכל
וחיילים היינו
כל-כך משעמם
הפסקתי לראות באמצע |
|
|
| Ariels |
חבל החצי השני של הסרט הכי טוב בארץ
הסרט הכי טוב שראיתי מאז גלדיאטור
ואתה רוצה להגיד לי לא הגעת לחלק שהויאנמים נשרפים מנאפלאם ומסוק מחורר איזה פלוגה שלמה של ויאטנמים
ולחלק שהאמריקאים מתבאים מתחת לגופות ועושים אמבוש או הקטע שהמייג'ור סרג'נט מחסל איזה 200 אנשים שיוצאים מהשיחים עם האקדח שלו
ויש עוד מליון קטעים... סרט סוף |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Ariels
חבל החצי השני של הסרט הכי טוב בארץ
הסרט הכי טוב שראיתי מאז גלדיאטור
ואתה רוצה להגיד לי לא הגעת לחלק שהויאנמים נשרפים מנאפלאם ומסוק מחורר איזה פלוגה שלמה של ויאטנמים
ולחלק שהאמריקאים מתבאים מתחת לגופות ועושים אמבוש או הקטע שהמייג'ור סרג'נט מחסל איזה 200 אנשים שיוצאים מהשיחים עם האקדח שלו
ויש עוד מליון קטעים... סרט סוף |
סרט ויאטנם טיפוסי
נמאס מהם
דייייי
כמה אפשר לעשות |
|
|
| t0xIc |
אפ הזכרתם כבר סרטים משעממים אז יש תסרט משחק ריגול שבהתחלת הסרט הוא ממממששששששש משעמם!! כאילו סוף השעמום ואחרי החלק השני שאתה מבין פחות או יותר מה הולך שם זה סרט פשוט ע-נ-ק!! שולטט
ממממ יש את גון קיו שזה דרמה ממש ממש ממש טובה
סרט חובה יש לו גם איזה שיר בסוף הסרט שאני מיתחרפן שאני שומע אותו זה כמו נעימה כזאתתת קיצר סרט ליגה! יישש את
אן פייטפול שזה סרט גם שולט כמה זיונים אמאלהההה ממש מפחיד מומלץ בחום
וזה לא סרט כחול |
|
|
| luckystrike |
אני מצטער אם דיברו עליו כבר בט'רד הזה
אבל מישהוא ראה את
"סיינס"
כבר ? |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מצטער אם דיברו עליו כבר בט'רד הזה
אבל מישהוא ראה את
"סיינס"
כבר ? |
אני ראיתי אחי סרט בן זונההה
יש הרבה שאומרים שהוא אכזבה לדעתי אחלה סרט
מהחלק השני מתחיל להיות יפההה
החלק הראשון נחמד כזהה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אני ראיתי אחי סרט בן זונההה
יש הרבה שאומרים שהוא אכזבה לדעתי אחלה סרט
מהחלק השני מתחיל להיות יפההה
החלק הראשון נחמד כזהה |
סרט מפחיד אחושרמוטה זה דבר ראשון
דבר שני , לא נראה לי הבנתי אותו כל כך
הכל נהרס עם הקטע עם החייזר ...
שהוא הולך איתו מכות ...
ועם אישתו שהגוף שלה חצוי ?
פשוט בולשיט זה זילזול באינטיליגנציה של הצופים ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סרט מפחיד אחושרמוטה זה דבר ראשון
דבר שני , לא נראה לי הבנתי אותו כל כך
הכל נהרס עם הקטע עם החייזר ...
שהוא הולך איתו מכות ...
ועם אישתו שהגוף שלה חצוי ?
פשוט בולשיט זה זילזול באינטיליגנציה של הצופים ! |
לא נהרס כלום שהוא הלך איתו
לא הבנת את הסרט אין לי כוח להסביר עכשיו
והאישה שלו הייתה נחתכת לשניים אם הם היו משחררים אותה..... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא נהרס כלום שהוא הלך איתו
לא הבנת את הסרט אין לי כוח להסביר עכשיו
והאישה שלו הייתה נחתכת לשניים אם הם היו משחררים אותה..... |
אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ?
יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת
קונג פו עם החייזר ...
והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ?????
בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים
בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות
ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן
וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ...
ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר !
מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ...
יענו הוא דימיין את זה ? |
|
|
|
|