|
סרטים!!! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה חי בסרט.
איזה אקשן...
סרט מתח
עשוי מצויין |
אף אחד לא אמר שלא
וזאת פעם שניה בדקה שאני קורא שאתה אומר לי שאני חי בסרט
נשבע לך הצום הזה לא עשה לך טוב
לך תבדק אצל רופא |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by nesher
עוד פעם לא הבנתי?
כמה כבר אפשר יריות , מכות , דם
דיי
במיוחד הסרטים של שוורצניגר\סטאלון\ואן-דאם\בנץ' ואריק
כמה אפשר
=] |
א. הנגוד לסרטים הלא קשורים למציאות של שפיכינגר וכל אלה יש לך חיקוי של המציאות וזה מה שיפה ואדיר בסרט, המציאותיות
זה כמו לשחקדלתא פורס אל מול לשחק דיגר
גם אין פה את כל הפואנטה של הגיבור האוטימטיבי כמ בכל הסרטים האלה
הנה אני ואן דם (רכב דם) בא לזיין ל2000 איש את הצורה
!!!!!!!!!!!!!!!! אההההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| t0xIc |
רוב הסרטי מכות הם אותו דבר בדיוק
יש יותר נחמדים ויש ממש מגעילים לדוגמא
אחלה: ספורט הדמים
מגעיל: האחד
יש תסרטים שיש להם עלילה כמו נשיקת הדרכון כאילו זה מעניין ליראות תסרט
בכל אופן מה שהכי מעצבן אותי בסרטים של ואן דאם סטיבן סיגל וכדומה
שהם באים כזה מול 2000000000000000000 איש ולא מקבלים מכה
ואם כן אז יוצא להם שריטה קטנה כזאת מעל עיין ימין וזהו
ואז הם מנצחים וניגמר הסרטט
שישנו כבר!! נימאס |
|
|
| Ariels |
רק שפה הסיפור על גדוד 7 של חטיבה 1 שמנה 395 חיילים וניצח בקרב את הדיוויזיה הקמבודית של צבא צפון ויאטנם שמנה 4000 חיילים סדירים
לא איזה מיליציה מעאפנה או ויטקונג אלא כוחות סדירים
זה מה שיפה בסרט שאתה רואה את כל האסטרטגיה של הקרב כולל ארטילריה ושת"פ אוויר יש שם דברים שלא משנה כמה תרגילים תעשה בצבא רק בסרט אתה רואה איך זה באמת עובד
דרך אגב ידעתם שכל השחקנים בסרט עברו טירונות אמיתית כהקדמה לצילומים כדי שהקרב יראה אותנטי ולא כמו בג'י איי ג'ין לדוגמא שאתה את החיילים מקרטעים ובקושי זזים |
|
|
| NaOren |
| תזכיר לי איך קוראים לסרט הזה? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Ariels
חללים היינו |
אה סבבה
תודה גבר... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תזכיר לי את צירוף שלך אסטמה? |
שיענו הילד משתנק שמה והגז לא נכנס לו לריאות
וככה הוא ניצל - כאילו האסטמה שבגללה הוא כמעט מת כמה
שניות קודם היא זאת שהצילה אותו בסופו של דבר ...
שוב קצת בולשיט והקטע עם אישתו באמת דפוק - מה זה
היא חתוכה לשנים ?????????
אין כזה דבר בעוד אלפיים שנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שוב קצת בולשיט והקטע עם אישתו באמת דפוק - מה זה
היא חתוכה לשנים ?????????
אין כזה דבר בעוד אלפיים שנה |
לא בהכרח אחי...
זה כמו שנתקע במישהו איזה מקל במקום קריטי ואם מוציאים את המקל הוא מת...
זה על אותו עקרון שבגלל שעדיין המשאית צמודה אליה אז היא עדיין חיה...
נכון שזה לא הכי הגיוני אבל עדיין |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא בהכרח אחי...
זה כמו שנתקע במישהו איזה מקל במקום קריטי ואם מוציאים את המקל הוא מת...
זה על אותו עקרון שבגלל שעדיין המשאית צמודה אליה אז היא עדיין חיה...
נכון שזה לא הכי הגיוני אבל עדיין |
אמת
זה כמו שנכנס לך נעץ לץוך הגלגל באופניים אם אתה מוציא אותו מתפנצר לךף הגלגל אם אתה משאיר אותו הוא יהיה עם אוויר לכמה זמן... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אמת
זה כמו שנכנס לך נעץ לץוך הגלגל באופניים אם אתה מוציא אותו מתפנצר לךף הגלגל אם אתה משאיר אותו הוא יהיה עם אוויר לכמה זמן... |
אפשר תמיד להרתיח את הברזל זה צורב את הפצע מבפנים
אבל כואב מאוד... למרות שתמיד יש הרדמה |
|
|
| DjChook |
BUMP
אוקיי אז ככה, שני דברים
קודם כל היום ראיתי את ג'יפרס קריפרס ב
DIVX
במחשב,
אני חייב לציין שזה סרט תת רמה, והיא אפילו לא כוסית מספיק
פלוס - הסוף מאכזב וכל הסרט לא הגיוני
כמעט יותר גרוע מ
DOG SOLDIERS
שמוש פיקסס לי
ולגבי קולנוע, עכשיו חזרתי מ"זהות כפולה" שפאקינג זה לא קשור לשם באנגלית של הסרט, שזה
THE BOUNDEN IDENTITY
או משהו כזה, שזה יעני "זהות עלומה" וזה גם שם של מישהו בסרט, עזבו
עכשיו הסרט בכלליות לדעתי, וזה יכול להיות בגלל השעה, צולם דיי גרוע , כאילו ע"י צלם חובבן, היו הרבה קטעים שפשוט כאבו לך העיניים.
עכשיו בקשר לסרט, הסרט עצמו הוא יותר מתח מאשר אקשן, והוא גם ארוך (שוב יכול להיות בגלל השעות)
בסך הכל סרט נורא נחמד, לא מומלץ לשעה 24:00 :) |
|
|
|
|