return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
סרטים!!! (pg. 24)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
xXx
יצא ה
DVDRip!

תמונה בגירסת ה
SVCD
http://www.vcdquality.com/image.php?id=8208

תמונה מה
DivX
של
PRM
http://www.vcdquality.com/image.php?id=8213
אבל זה מסך די קטן אז יצא
Proper
של
PosTX
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
xXx
יצא ה
DVDRip!


אוקיי יאללה להתחיל לחפש :)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוקיי יאללה להתחיל לחפש :)



יש אתזה לשכן שלי
Hell_Copter
signs.dvdrip.xvid-vite
ראיתי שזה יצא אתמול...

ועכשיו בקשר לטריפל אקס...
יצא סקרינר לזה לפני חודשים כבר...
אנחנו מדברים על דיוקס!!
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
signs.dvdrip.xvid-vite
ראיתי שזה יצא אתמול...

ועכשיו בקשר לטריפל אקס...
יצא סקרינר לזה לפני חודשים כבר...
אנחנו מדברים על דיוקס!!


הבנתי אתזה אחי... אני אומר לך שיש את זה לשכן שלי שבמיקרא הוא גם בן דוד שלי אני קורא לו "איש הסרטים" כל החיים שלו זה סרטים סרטים סרטים סרטים מממ אני יכול ליבדוק אם זה הדי וי די ריפ אני כמעט בטוח שזה זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
הבנתי אתזה אחי... אני אומר לך שיש את זה לשכן שלי שבמיקרא הוא גם בן דוד שלי אני קורא לו "איש הסרטים" כל החיים שלו זה סרטים סרטים סרטים סרטים מממ אני יכול ליבדוק אם זה הדי וי די ריפ אני כמעט בטוח שזה זה


אלא אם כן יש לו את זה מאתמול אז בדוק שזה לא הדיוקס של הסרט
Triple.X.Proper.DVDrip.DivX-PosTX
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלא אם כן יש לו את זה מאתמול אז בדוק שזה לא הדיוקס של הסרט
Triple.X.Proper.DVDrip.DivX-PosTX



What ever....
אני יברר
MoSH_MaN
אה!!!!!

LOTR II !!!!!!!!

I DIE! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


היום היום היום היום!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אה!!!!!

LOTR II !!!!!!!!

I DIE! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


היום היום היום היום!!!!

מת לראות ...
אני יחכה לדיוידי אבל :)



נראה לי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
מת לראות ...
אני יחכה לדיוידי אבל :)



נראה לי


עצור!!!!!!!!!

אתה ה-ו-מ-ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עצור!!!!!!!!!

אתה ה-ו-מ-ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:



נו איך בא לי לערוך את זה ולשנות ל
"עצור אני הומו" ...
:(

אני נחמד מדי :)

קיצר אולי בסינמה סיטי אני יראה...
נראה כבר ...

מוש יא נקניק טחון בכסף - לך יש קולנוע במרתף
ברור שאתה לא תחכה לדיוידי
הסרטים מגיעים אלייך עוד בטרום בכורה יא חמור
MoSH_MaN
יא קקי לך זדיין

לא שומעים ממך

יאל אני זז
אתה יודע איפה אני.....

אממ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Privacy Statement