|
סרטים!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אתה רוצה להגיד לי שאני יכול לנגן DIVX בדי וי די?
אם כן, בא לך להסביר לי איך אני עושה את זה??? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה רוצה להגיד לי שאני יכול לנגן DIVX בדי וי די?
אם כן, בא לך להסביר לי איך אני עושה את זה??? |
לא, הוא חשב שאתה מתכוון ל
VCD
אגב
SVCD
גם אפשר לצרוב ולנגן בדיוידי?
רק צריך דיסק של 800 מגה...
זה נכון?
מוש, יש גם דיויאיקסים ממקור גרוע! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
2003
סרט טוב אבל שמע ,אני לא חושב שהוא הכי גדול ואני לא חושב שצריך כל יום לראות אותו נמרוד! |
בקשר למאטריקס, השחקנית ששיחקה את טריניטי מתה,אז אין המשך
כך שמעתי...
ואני כבר מזמן לא רואה את זה כל יום...
אבל היו תקופות של איזה 2-3 פעמים ביום שהייתי רואה את זה...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
בקשר למאטריקס, השחקנית ששיחקה את טריניטי מתה,אז אין המשך
כך שמעתי...
ואני כבר מזמן לא רואה את זה כל יום...
אבל היו תקופות של איזה 2-3 פעמים ביום שהייתי רואה את זה...
:) |
חחחחחחח
תמצא חיים נמרוד
אני אישית לא אהבתי את מאטריקס בכלל |
|
|
| DjChook |
מאטריקס סרט טוב
אני לא יודע לגבי אנשים שמתו
אבל הולכים להוציא ב 2003
את מטריקס 2 ו 3 ביחד
ספיידרמן הולך להיות סרט בן זונההה |
|
|
| MoSH_MaN |
מה?!??!?
איף היא מתה? :eek: :eek: :( :( |
|
|
| yahel222 |
מממ טוב אז ליותר עמוקים שפה....
אין סרט שמתקרב ל אמריקה X
סרט אחד הנדירים
וחוץ מזה סרטים יותר קלילים אזז רמבו 1 איזה שיאאאא חחח
אהה וברור מהיר ועצבני !!!!!!!!!!!!!
נדיר למי שאוהב מכוניות
למרות שיש שם הרבה זיוני שכל וכל אחד שראה את הסרט חושב הוא כבר מכונאי |
|
|
| yahel222 |
ואני חייב להקדיש פוסט למת לצעוק 2
שזה אחד הסרטים המצחיקים במיוחד מי שרואה הרבה סרטים
התוכי פשוט הרג אותי
וההיא המכוערת שהכושי הסטלן זיין עם שקית
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחרי שראיתי את הסרט נגמרו לי הריאות
אההה וגם אמריקן גאי !!!!
פצצצצותתתתתתתתתת איזה צחוקים יש שם
וכמובןןן צ'רלי וחצי וחגיגה בסנוקר
שאני כל היום מדקלם.....אין על זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
מממ טוב אז ליותר עמוקים שפה....
אין סרט שמתקרב ל אמריקה X
סרט אחד הנדירים
|
X אמריקה
זה אחד הסרטים הכי אדירים שראיתי... זה פשוט מדהים
הכי הרס אותי שהוא לכושי הזה לשים את השיניים שלו על המדרכה
ואז בעט לו בראש
מצמרר |
|
|
| Dj Moriano |
אני אהבתי מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
את "נמר דרקון" פשוט סרט ענק הקטע שהם על העצים איזה קטע ענק....
מי שלא ראה מפסס את הסרט של החיים שלו....
ועוד סרט טוב ואני ממש בשוק שלא אמרתם זה
גלדיאטור פשוט אדיר |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by arik
שר הטבעות היה סרט אדיר
האפקטים הכי טובים שהיו
ועלילה בת זונה
האבתי גם את כל השני סרטים של מת לצעות
אני מת על פרודיות |
שמע!, כל כך התלהבתי מהסרט עד שלא יכלתי לחכות לאחרים וקראתי את כל הספרים בסידרה
פשוט גדול!!! יש למה לצפות!!!
והסרטים שאני הכי אוהב הם בסיגנון
מטריקס מס 1!!!!!!
מועדון קרב
חוש שישי
כל סרטי ההבנה בסוף |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
בקשר למאטריקס, השחקנית ששיחקה את טריניטי מתה,אז אין המשך
כך שמעתי...
ואני כבר מזמן לא רואה את זה כל יום...
אבל היו תקופות של איזה 2-3 פעמים ביום שהייתי רואה את זה...
:) |
נימרוד!, עידכון!
לא השחקנית ששיחקה את טרינטי מתה
זאת ששיחקה את האורקאל (נביאה ההיא) הקיצור
יהיה מטריקס ואני מתתתתתתת לראות כבר!! |
|
|
|
|