return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
סרטים!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אתה רוצה להגיד לי שאני יכול לנגן DIVX בדי וי די?

אם כן, בא לך להסביר לי איך אני עושה את זה???
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אתה רוצה להגיד לי שאני יכול לנגן DIVX בדי וי די?

אם כן, בא לך להסביר לי איך אני עושה את זה???


לא, הוא חשב שאתה מתכוון ל
VCD

אגב
SVCD
גם אפשר לצרוב ולנגן בדיוידי?
רק צריך דיסק של 800 מגה...
זה נכון?

מוש, יש גם דיויאיקסים ממקור גרוע!
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


2003

סרט טוב אבל שמע ,אני לא חושב שהוא הכי גדול ואני לא חושב שצריך כל יום לראות אותו נמרוד!

בקשר למאטריקס, השחקנית ששיחקה את טריניטי מתה,אז אין המשך
כך שמעתי...

ואני כבר מזמן לא רואה את זה כל יום...
אבל היו תקופות של איזה 2-3 פעמים ביום שהייתי רואה את זה...
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

בקשר למאטריקס, השחקנית ששיחקה את טריניטי מתה,אז אין המשך
כך שמעתי...

ואני כבר מזמן לא רואה את זה כל יום...
אבל היו תקופות של איזה 2-3 פעמים ביום שהייתי רואה את זה...
:)


חחחחחחח
תמצא חיים נמרוד
אני אישית לא אהבתי את מאטריקס בכלל
DjChook
מאטריקס סרט טוב
אני לא יודע לגבי אנשים שמתו
אבל הולכים להוציא ב 2003
את מטריקס 2 ו 3 ביחד

ספיידרמן הולך להיות סרט בן זונההה
MoSH_MaN
מה?!??!?

איף היא מתה? :eek: :eek: :( :(
yahel222
מממ טוב אז ליותר עמוקים שפה....
אין סרט שמתקרב ל אמריקה X
סרט אחד הנדירים

וחוץ מזה סרטים יותר קלילים אזז רמבו 1 איזה שיאאאא חחח

אהה וברור מהיר ועצבני !!!!!!!!!!!!!
נדיר למי שאוהב מכוניות
למרות שיש שם הרבה זיוני שכל וכל אחד שראה את הסרט חושב הוא כבר מכונאי
yahel222
ואני חייב להקדיש פוסט למת לצעוק 2
שזה אחד הסרטים המצחיקים במיוחד מי שרואה הרבה סרטים

התוכי פשוט הרג אותי
וההיא המכוערת שהכושי הסטלן זיין עם שקית
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחרי שראיתי את הסרט נגמרו לי הריאות

אההה וגם אמריקן גאי !!!!
פצצצצותתתתתתתתתת איזה צחוקים יש שם

וכמובןןן צ'רלי וחצי וחגיגה בסנוקר
שאני כל היום מדקלם.....אין על זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
מממ טוב אז ליותר עמוקים שפה....
אין סרט שמתקרב ל אמריקה X
סרט אחד הנדירים


X אמריקה
זה אחד הסרטים הכי אדירים שראיתי... זה פשוט מדהים
הכי הרס אותי שהוא לכושי הזה לשים את השיניים שלו על המדרכה
ואז בעט לו בראש
מצמרר
Dj Moriano
אני אהבתי מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד

את "נמר דרקון" פשוט סרט ענק הקטע שהם על העצים איזה קטע ענק....
מי שלא ראה מפסס את הסרט של החיים שלו....

ועוד סרט טוב ואני ממש בשוק שלא אמרתם זה
גלדיאטור פשוט אדיר

ripcurl
quote:
Originally posted by arik
שר הטבעות היה סרט אדיר
האפקטים הכי טובים שהיו
ועלילה בת זונה

האבתי גם את כל השני סרטים של מת לצעות
אני מת על פרודיות


שמע!, כל כך התלהבתי מהסרט עד שלא יכלתי לחכות לאחרים וקראתי את כל הספרים בסידרה
פשוט גדול!!! יש למה לצפות!!!

והסרטים שאני הכי אוהב הם בסיגנון
מטריקס מס 1!!!!!!

מועדון קרב
חוש שישי

כל סרטי ההבנה בסוף
ripcurl
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

בקשר למאטריקס, השחקנית ששיחקה את טריניטי מתה,אז אין המשך
כך שמעתי...

ואני כבר מזמן לא רואה את זה כל יום...
אבל היו תקופות של איזה 2-3 פעמים ביום שהייתי רואה את זה...
:)


נימרוד!, עידכון!
לא השחקנית ששיחקה את טרינטי מתה

זאת ששיחקה את האורקאל (נביאה ההיא) הקיצור
יהיה מטריקס ואני מתתתתתתת לראות כבר!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement