|
סרטים!!! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כי הורדת
VCD..... |
יש לך מושג מאיפה מורידים ? |
|
|
| nesher |
כוס אמ אמ אמק
אני לא יכול לחכות יותר
אני חייב שייצא הסרט
Starwars II
זהו
אני חייב ללכת
אני חולה על הסדרה של הסרטים הזאת
אין
ואני כבר מת לדעת מה הפך את אנאקין סקייווקר לרע
(שאף אחד שיודע לא יעיז לגלות)
יאללה עד שיגיע לארץ יש עוד זמן
איזה באסה |
|
|
| MoSH_MaN |
וואי מתי שראיתי פרק 1
זה היה שפל....כול ראו את זה חוץ ממני וזה היה בחופש הגדול קמתי בבוקר הלכתי לעיר לקחת צ'ק מהמטה של מפלגת עבודה
וכבר לא היה לי מה לעשות
היה 11....אמרתי יאללה נלך לראות!
לבד עם עוד איזה שתי בנות חחחחחחח |
|
|
| DjChook |
וואלה לא ראיתי את זה וזה גם לא ממש מעניין אותי
הסרט מדע בדיוני האחרון שאני זוכר שאהבתי
זה
INDEPENDENCE DAY
תגידו , מתי מגיע הסרט המלחמה החדש של ניקולס קייג לארץ
צריך להיות ענק, והשחקן בכלל הכי ענק |
|
|
| TranceGiant |
I saw Blade on saturday as well
it was okay, nice action but BOY was it SICK and disgutsting!! Donno how come u didnt mention those ugly scenes in the movie (or did they show a censored version in israel??). I almost puked when this guy's chin opens and this "thing" comes out biting his way through ppl's necks..the scene where hes spilt up head lies on the ground with one eyes moving..or when they open this vampire's body..OMG! |
|
|
| Izzy |
ya i saw blade2 a while back, eh it was OK, one of those sit and enjoy movies but not one that stays in your mind after its done. Chook was right, the fight scenes were way to fast. you couldnt tell any of the moves/punchs/kicks.
also last friday i saw spiderman... everyone here is obsessed about it, i dont get it. it broke the weekend record for gaining most amount of money (i think it was 140 million in the opening weekend). you know what i thought about it? CHEESE. these movies are the cheese of the business, made for the masses. its good and all but not what they make it out to be.
another movie i saw was windtalkers, its not released yet but we had a free advanced screening at my university. its with nicholas cage and its about WW2, directed by the guy from faceoff and mission impossible 2. OMG it is honestly top 5 of all time material :eyes: im not kidding you, on the same par as "saving private ryan". excellent MUST SEE!!!!!!!
other than that should be an excting summer:
Minority Report (tom cruise / steven spielberg)
Star Wars 2
Men in Black 2
Austin Powers 3
:D |
|
|
| moshikiko |
סרט תותח שאני מזה אהבתי זה מפלצות בע"מ
גם שטן על הזמן יפה
אם אתם רוצים להוריד סרטים וכדומה אני ממליץ בחום על
imesh
אחלה תוכנה, בסגנון קאזה
אבל להוריד סרט זה קצת בעייה למי שאין פס אינטרנט רחב כמו איי.די.אס.אל
איזה בעסה, רציתי לעשות ואי אפשר אצלי כי זה לא מגיע למספר הטלפון שלי אז הכניסו אותי לקבוצת פוטנציאל, כוס אחותם:( :( :(
אבל כוס אמק אני מוריד סרטים עדיין, לוקח שנה אבל כשרוצים סרט עושים מה שצריך לעשות |
|
|
| MoSH_MaN |
פחחח באת ביציאה
מפלצות בעמ סרט נחמד אבל שרק אוכל אותו
שטן על הזמן זה גם נחמד....אבל אל ענק
ו
IMESH
זה מסריח ב-גדול! |
|
|
| arik |
שרק סרט יותר מושקע
אבל מפלצות בעמ פי 10 יותר מצחיק
וזה מה שמעניין אותי בסרט כזה
אני לא מתלהב מהאנימציה אז רק הצחוקים זה מה שנשאר
ומי שראה את מפלצות בעמ וזוכר את הקטע הראשון אם הציפורים
וגם במיוחד את הסוף
יודע מזה צחוקים!!! |
|
|
| arik |
יש הרבה סרטים טובים נראה לי שעומדים לצאת למסכים
כמו MATRIX 2
שר הטבעות 2
X-MAN 2
STAR WARS 2
RESIDENT EVIL
והיו שמעות שיצא סרט מבוסס על המשחק האחד והיחיד
DIABLO
יש אתר נחמד לכל החרטא הזה
http://www.darkhorizons.com/ |
|
|
| DjChook |
טוב קודם כל טראנס ג'ייאנט אתה צודק
באמת זה מוגזם כבר מה שהם עשו שם עם הסנטר שנפתח
אבל חפיף
אנחנו ילדים, זה מצחיק אותנו :)
בכל מקרה,
שרק פי 1000000000 יותר ענק ממפלצות בעמ
אדי מרפי ענק !
הממממ נתקע משהו בלי קשר, המומיה 1 ו 2 סרטים ממש טובים
בו נחזור להערות
אה כן, ספיידרמן - צריך לראות, פשוט נראה נחמד
סטר וורז מושך אותי כמו לראות את הסרט החדש של בריטני ספירס
אז אני אוותר עליו
מטריקס 2 יצא ביחד עם 3 או ברווח קטן
בכל מקרה, הם גם החליטו על איזה טרילוגיה נחמדה
ושר הטבעות אני לא רוצה לראות את הראשון עכשיו לחכות שנה ואז עוד שנה
עוד כמה שנים יהיה
DVD SPECIAL של כולם יחד
ואז זה יהיה נחמד
אהה ואיימש באמת ממש ממש גרועה :)
MIB2
גם צריך להיות קטלני |
|
|
|
|