|
סרטים!!! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ראיתי אתמול מלחמת הכוכבים פרק 2
|
זין, אני חייב לראות את הסרט הזה
אמרתי: אתה חייב !!!!!!!! לראות את הסרט הזה ושכחתי
כל יום מסיבה... ואופס
אפילו היום הלכנו למקלט של חבר שלי ושמנו שם את הציוד עם מגבר והכל והפגזנו
הבעיה היתה ההד דווקא כל באס נשמע לך כפול זה מבאס אוחשרמוטה
(זה למה התאמתי הכל כששניהערותים בקיו) |
|
|
| MoSH_MaN |
אני חייב לראות עכשיו
את פרק 4 ואז 5 ואז 6
ואז את פרק 1
ואז אולי עוד פעם את 2
ובעתיד את 3
כי זה כל היופי
למי שלא הבין |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לפני 10 דקות קיבלתי דיסק של הסרט החדש של אלי ג'
ALI G IN DA HOUSE
שזה רק השתחרר באירופה
מי שלא יודע אלי ג זה איזה אחד ישראלי במקור מאנגליה שיש לו תכנית בוואיטיבי ביס, והוא אחד האנשים הכי קרועים שראיתי בחיים שלי, כל פעם שאני רואה את התוכנית שלו אני נקרע מצחוק אפילו שראיתי אותם כבר איזה 5 פעמים.
נראה לי יהנה מהסרט...
:gsmile: :wtf: :happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
היה לי את זה לפני איזה חודש או שתיים
וזה היה דפוק
אני שונא אותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מי שלא יודע אלי ג זה איזה אחד ישראלי במקור מאנגליה שיש לו תכנית |
זה ההוא מהקליפ של מדונה ... הנהג מונית
הוא דפוק אבל לא אהבתי את ההומור שלו יותר מדי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מי שלא יודע אלי ג זה איזה אחד ישראלי במקור מאנגליה שיש לו תכנית |
זה ההוא מהקליפ של מדונה ... הנהג לימוזינה
הוא דפוק אבל לא אהבתי את ההומור שלו יותר מדי |
|
|
| DjChook |
| גם אני לא מת עליו :) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לפני 10 דקות קיבלתי דיסק של הסרט החדש של אלי ג'
ALI G IN DA HOUSE
שזה רק השתחרר באירופה
מי שלא יודע אלי ג זה איזה אחד ישראלי במקור מאנגליה שיש לו תכנית בוואיטיבי ביס, והוא אחד האנשים הכי קרועים שראיתי בחיים שלי, כל פעם שאני רואה את התוכנית שלו אני נקרע מצחוק אפילו שראיתי אותם כבר איזה 5 פעמים.
נראה לי יהנה מהסרט...
:gsmile: :wtf: :happy2: |
Respect! :toocool:
יש לי את
Ali G - Bling Bling
אבל לא אהבתי אותו... קשה להבין מה הוא אומר בכלל... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הסרט דווקא בסדר
זה לא שהוא ממש קורע
אבל יש קטעים טובים
אהבתי יותר את הסידרה
:wtf: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח גם בגלל לעשות באמפ וגם בגלל שהרגע ראיתי לתפוס את איימי
אני כותב את זה..
חח איזה סרט .....
חהחהחה |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה אנשים
דוח מיוחד!!!!
איזה סרט ענקקקקקקקקק
איזה הפקה ענקית
!!!!
סרט חובה!!!
חייב לראות את זה עוד פעם!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה אנשים
דוח מיוחד!!!!
איזה סרט ענקקקקקקקקק
איזה הפקה ענקית
!!!!
סרט חובה!!!
חייב לראות את זה עוד פעם!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
שו הדה?!
על איזה סרט אתה מדבר??? |
|
|
|
|