|
סרטים!!! (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ?
יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת
קונג פו עם החייזר ...
והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ?????
בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים
בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות
ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן
וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ...
ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר !
מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ...
יענו הוא דימיין את זה ? |
מההההההה הקטע זה שאמין צירוף מקרים
ובמילים האחרונות שאשה שלו אמרה הוא הפסיק להאמין
הוא חשב שזה סתם איזה זיכרון שיצא לה בשנייה האחרונה של החיים...
וברגע שהוא שם לב שכל מה שהיא אמרה בעצם מקושר הוא חזר להאמין
ומה שבעצם מנסים להגיד שאין צירוף מקרים.....ויש אלוהים ששומר עלינו...
ולחייזר לא היה אצבעות עוד פעם!!!יא עיוור!!! :p |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ?
יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת
קונג פו עם החייזר ...
והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ?????
בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים
בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות
ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן
וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ...
ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר !
מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ...
יענו הוא דימיין את זה ? |
בעיקרון הוא מאבד תאימונה אחרי שאישתו מתה ושכל הארועים עם החייזירים קורים הוא לאט לאט מתחיל לחזור לאמונה כאילו הוא ניזכר ברגעים וחוזר לאמונהה ושרואים שנחתכות האצבעות זה לחייזר ולא למל גיבסון
ובסוף הסרט החייזר שהם נותנים בו מכות זזה כאילו בלי האבצעות שחיפש נקמה אם אני לא טועה יש איזה קטע בסרט שאומרים משו על נקמה.... לא זוכר כבר |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by t0xIc
בעיקרון הוא מאבד תאימונה אחרי שאישתו מתה ושכל הארועים עם החייזירים קורים הוא לאט לאט מתחיל לחזור לאמונה כאילו הוא ניזכר ברגעים וחוזר לאמונהה ושרואים שנחתכות האצבעות זה לחייזר ולא למל גיבסון
ובסוף הסרט החייזר שהם נותנים בו מכות זזה כאילו בלי האבצעות שחיפש נקמה אם אני לא טועה יש איזה קטע בסרט שאומרים משו על נקמה.... לא זוכר כבר |
אוף איתכם..... מה אתם מגלים את כל הסרט...
:confused: |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אוף איתכם..... מה אתם מגלים את כל הסרט...
:confused: |
love u 2 |
|
|
| s0undw4v3 |
כן... סיינס באמת סרט מעולה!
אבל זה היה ברור שהוא יחזור להאמין כי לא יכלו לעשות סרט שמדבר על כומר שמפסיק להאמין ולגמור אותו ככה. הוותיקן לא היו נותנים להם להוציא את הסרט :D
בסופו של דבר, יותר מדי צירופי המקרים האלה של מה שאשתו אמרה ושל הכוסות מים שהבת שלו משאירה בכל מקום ושל האסטמה... זה גרם לו לחזור להאמין.
והכי טוב בסרט- שיש נקודות ששוברות את המתח עם קצת צחוק - כמו הקטע שהוא נכנס הביתה ורואה את הילדים שלו עם כובעי אלומיניום :D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| תזכיר לי את צירוף שלך אסטמה? |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
והכי טוב בסרט- שיש נקודות ששוברות את המתח עם קצת צחוק - כמו הקטע שהוא נכנס הביתה ורואה את הילדים שלו עם כובעי אלומיניום :D :D :D |
חחחח כןן ואללה זה קטע מצחיק אש |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by nesher
סרט ויאטנם טיפוסי
נמאס מהם
דייייי
כמה אפשר לעשות |
זה הסרט הכי לא ויאטנמי טיפוסי שיש
את כל הסרט עשו בגלל ספר של גנרל האל מור שנקרא
we where soldiers once and young
שמספר על המלחמה ועל איך שהוליווד עוותה את המלחמה והציגה אותה באור הלא נכון וכל הסרטים מראים חיילים מויאטנם כמו חולי נפש
אז הבמאי נגש להאל מור ובקש זכויות ולא קבל והוא כתה תסריט
קיצור אחרי 8 שנים של עבודה וכתיבה הם ניגשו לצלם את הסרט
הסרט הוא חיקוי מדוייק של הארועים שחזור כמעט מושלם
(חוץ מהעובדה שכשהאל מור הצטלם בקרב היה לו פנס באפוד ולמל גיבסון אין)
הרמה של הדיוק בסרט ירדה לכאלה פרטים שאפילו הויאטנמים בסרט היו רק ויאטנמים ולא יפנים או סינים
הזירת קרב, שחזור מושלם
הכל לפי המציאות כל הדמויות והמקרים אמיתיים
כשג'ו גאלווי מרים את ג'ימי נקאיאמה בסרט ויורד לו הבשר מהרגליים
זה ארוע שבאמת התרחש
השחקן שמשחק את ג'ו גאלאווי אפילו מעשן את אותן סיגריות שהכתב עשן בקרב
הם אפילו הזמינו חבילות ווינסטון אדום מהחברה בסוג שהיו בשנות ה 60
כל המטרה של הסרט היתה לא עוד סרט ויאטנמי טיפוסי
אבל אתה כנראה פשוט טיפש מדי בשביל לרדת לפרטים הסטוריים
(הסטוריה היתה המקצוע האהוב עלי בבית ספר תאמינו או לא) |
|
|
| Hell_Copter |
סיינס סרט טוב אבל ציפיתי לטיפה יותר אקשן מזה... בעיקר בסוף
הסוף לא הכי סיפק אותי...
אבל היה מצחיק יותר ממפחיד...
ברור שבמציאות זה יפחיד את התחת ממני אבל כסרט זה ממש לא היה מפחיד
אבל סך הכל סרט טוב... אהבתי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סיינס סרט טוב אבל ציפיתי לטיפה יותר אקשן מזה... בעיקר בסוף
הסוף לא הכי סיפק אותי...
אבל היה מצחיק יותר ממפחיד...
ברור שבמציאות זה יפחיד את התחת ממני אבל כסרט זה ממש לא היה מפחיד
אבל סך הכל סרט טוב... אהבתי |
אתה חי בסרט.
איזה אקשן...
סרט מתח
עשוי מצויין |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Ariels
זה הסרט הכי לא ויאטנמי טיפוסי שיש
את כל הסרט עשו בגלל ספר של גנרל האל מור שנקרא
we where soldiers once and young
שמספר על המלחמה ועל איך שהוליווד עוותה את המלחמה והציגה אותה באור הלא נכון וכל הסרטים מראים חיילים מויאטנם כמו חולי נפש
אז הבמאי נגש להאל מור ובקש זכויות ולא קבל והוא כתה תסריט
קיצור אחרי 8 שנים של עבודה וכתיבה הם ניגשו לצלם את הסרט
הסרט הוא חיקוי מדוייק של הארועים שחזור כמעט מושלם
(חוץ מהעובדה שכשהאל מור הצטלם בקרב היה לו פנס באפוד ולמל גיבסון אין)
הרמה של הדיוק בסרט ירדה לכאלה פרטים שאפילו הויאטנמים בסרט היו רק ויאטנמים ולא יפנים או סינים
הזירת קרב, שחזור מושלם
הכל לפי המציאות כל הדמויות והמקרים אמיתיים
כשג'ו גאלווי מרים את ג'ימי נקאיאמה בסרט ויורד לו הבשר מהרגליים
זה ארוע שבאמת התרחש
השחקן שמשחק את ג'ו גאלאווי אפילו מעשן את אותן סיגריות שהכתב עשן בקרב
הם אפילו הזמינו חבילות ווינסטון אדום מהחברה בסוג שהיו בשנות ה 60
כל המטרה של הסרט היתה לא עוד סרט ויאטנמי טיפוסי
אבל אתה כנראה פשוט טיפש מדי בשביל לרדת לפרטים הסטוריים
(הסטוריה היתה המקצוע האהוב עלי בבית ספר תאמינו או לא) |
עוד פעם לא הבנתי?
=]
גבר, זה שזה פרטים מדוייקים ואמור להיות שונה מכל הסרטים
זה ממממממממששששש
לא אומר שזה לא סרט רגיל
פרטים היסטוריים זה גם לא מעניין
מעניין הסרט, וכבר נמאס מוייאטנם
וגם מסרטי מלחמות בכלל
לפחות לי
מה ששולט עכשיו זה סרטים של פסיכולוגיה, עם פואנטה אכזרית בסוף
סרטי מתח ודרמה
דברים כמו
Fight Club
12 Monkeys
הישנים
ובחדשים אמור להיות סיינס אבל לא ראיתי
קיצר סרטים שדורשים הבנה והתעמקות
כמה כבר אפשר יריות , מכות , דם
דיי
במיוחד הסרטים של שוורצניגר\סטאלון\ואן-דאם\בנץ' ואריק
כמה אפשר
=] |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
בנץ' ואריק
|
חחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|