|
סרטים!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
זה עדיין בקולנוע????????
או דיוידי??? |
אחי זה יוצא רק היום בקולנוע |
|
|
| Gil Shwarts |
אז לכו לראות ובמיידי! :)
בקרוב ביקורת על Ice Age
ו
Black Hawk Dawn
הם שניהם נמצאים אצלי אבל אין לי זמן כרגע. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אז לכו לראות ובמיידי! :)
בקרוב ביקורת על Ice Age
ו
Black Hawk Dawn
הם שניהם נמצאים אצלי אבל אין לי זמן כרגע. |
Black Hawk Dawn
ראיתי ביום הראשון שיצא וזה סרט ע-נ-ק כבר כתבתי עליו
אבל עכשיו גם ראיתי להציל את טוראי ריין שזה עוד יותר טוב
את בלאק הוק יש לי על דיוקס ואייס א'ייג זה
VCD באיכות מגעליה ובכלל זה סרט שרואים רק בקולנוע@ |
|
|
| Gil Shwarts |
מה שהורדתי זה סקרינר אחי...
איכות מדהימה גם על
Full Screen |
|
|
| MoSH_MaN |
Black hawk down
איכות אחלה |
|
|
| Gil Shwarts |
אייס אייג' באמת באיכות דיי ירודה אבל זה עדיין נסבל
ראיתי פרומו שלו בקולנוע, נשפכתי מצחוק |
|
|
| MoSH_MaN |
הייתי אומר נו מילא
VCD
סקירנר
אבל סלח זה סרטים שחייבים לראות בקולנוע
אוף רציתי ללכת היום אבלך אין הצגה של 12 :( |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב אתמול בלילה ניסיתי לראות את אייס אייג' ואכן אתה צודק
האיכות שלו גרועה טיחו
בהתחלה עוד איכשהו זה נסבל אבל ככל שזה המשיך, התחלתי לסבול אחושילינג אז מחקתי אותו קיבינימט :)
אגב את
Black Hawk Dawn
הורדתי בקובץ אחד של 1.3 ג'יגה :)
edit
אה ועכשיו אני בתהליכי הורדה של סרט חדש
D-TOX |
|
|
| DjChook |
אני הולך לבלאק הוק דאון
היום
נקווה שזה סרט טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני הולך לבלאק הוק דאון
היום
נקווה שזה סרט טוב |
בתנאי שאתה אוהב סרטי מלחמה!
זה סרט ענק!
אני הולך היום ל"קטע מהסרטים" או כמו אנשים נורמלים "לא עוד סרט נעורים" נקווה שזה באמת באמת טוב |
|
|
| DjChook |
תשמע רציתי ללכת ללא עוד סרט נעורים
אבל ידידה שלי
ואני מדגיש ידידה שלי
רצתה ללכת לזה
אין לי מושג למה |
|
|
| Gil Shwarts |
זה סרט אלוף
ראיתי אותו כבר פעמיים
ואת הקטע עם החרא הראיתי לכל אחד שבא לבקר אותי :) |
|
|
|
|