|
Right Now #6 (pg. 144)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| Christopher Lawrence & Nicholas Bennison - Continuation (Original Mix) :eyes: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
Push - Global age
Het gaat echt een bizar album worden. Langs de ene kant een paar erg goeie tracks (hoewel de donkere en mysterieuze From Beyond sound echt definitief dood is vrees ik :( ), maar langs de andere kant ook een paar absolute baggerplaten. Volgens Mike komen er nog een achttal tracks bij in de player, ik ben benieuwd... |
|
|
| sbastien4678 |

Waar is de echte MIKE sound ? |
|
|
| Gladius |
Chimera State - Asia
schuuun! |
|
|
| BZRK |
| Planisphere - Jarresque :eyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by sbastien4678
+1
 |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Planisphere - Jarresque :eyes: |
Planisphere - Centaure ;) |
|
|
| TOR |
| Bobina - Invisible Touch (Ferry Corsten's Touch) :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by sbastien4678

ik heb ondertussen al de samples beluisterd in die music player. T is niet makkelijk om al een definitief oordeel te vellen na één luisterbeurt van een sample, maar de meeste tracks vind ik wel te beluisteren en zijn nog degelijk tot vrij goed te noemen. Maar ze zitten wél nog een stuk verwijderd van de kwaliteit van ouder Push materiaal ... zoals Jasper al zei, de donkere Push sound is niet meer. Hopelijk zitten er toch een paar groeiers tussen die ik na verloop van tijd echt kan apprecieren. De track die mij in ieder geval asoluut niet kan bekoren is die "This Place". Een Push track zou zich moeten onderscheiden van al de middelmatige troep die tegenwoordig wordt uitgebracht, deze track maakt echt deel uit van die troep :(
Hopelijk kan M.I.K.E. met de invloed van Fred Baker wel nog de oude Active Sight sound terug naar boven halen voor het album. Met het Push album lijkt hij er niet in geslaagd |
|
|
| TOR |
| Ik vind de cover zeer geslaagd, maar daar blijft het zowat bij eigenlijk. :p FCB_Fanatic drukt het goed uit, het album volgt vooral bestaande trends en mijdt nieuwe invalshoeken - die keuze van Mike zal wel bewust zijn geweest. De titeltrack klinkt behoorlijk goed. En Trance Indicator, da's wat mij betreft een echte voltreffer. Maar misschien wel de enige op de plaat - dat zullen de resterende acht moeten uitwijzen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik vind de cover zeer geslaagd, maar daar blijft het zowat bij eigenlijk. :p |
De album cover, of die Universal Nation cover? :D |
|
|
| pzK |
| Marco V - Unprepared (Dub Mix) ;) |
|
|