Tim Tubbax houdt er tegenwoordig elke vrijdag kantoor zoals hij dat deed in de beruchte Space: goeie muziek, klein kot, weinig licht, veel rook en nog meer louche volk. Van Stralenstraat, Antwerpen, aan de Rooseveltplaats. Aanrader.
domineesje
Config
quote:
Originally posted by Progrez
Vrijdag nog tot 07.30u in de Paradise blijven plakken met deze:
Tim Tubbax houdt er tegenwoordig elke vrijdag kantoor zoals hij dat deed in de beruchte Space: goeie muziek, klein kot, weinig licht, veel rook en nog meer louche volk. Van Stralenstraat, Antwerpen, aan de Rooseveltplaats. Aanrader.
voor deze zou ik ook wel blijven plakken
Jakhira
Jakhira remix aan het maken :)
Choklate
Progrez
Volgende week een interview met de man achter deze plaat:
Klassieker voor op het moment dat de zon opkomt.
Jakhira
Jasper! Die discussie jaren geleden ging over deze versie en de Flash Brothers remix, niet de Original.
Ik kan nog steeds niet beslissen, dus heb ik ze even allemaal digitaal binnengehaald :cool:
Jasperovitsj
Welke discussie?
Wat mezelf betreft:
You've come a long way, baby.
Jakhira
Wat de beste versie is natuurlijk :)
Ik ben nog steeds naar oude Bedrocks aan het luisteren :D
TOR
Oliver Lieb - Tiefenrausch :crazy:
BZRK
2 van zijn recentste parels :crazy:
Jasperovitsj
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Deze blijf ik minstens 1x per week beluisteren. Een van DE topplaten van de laatste jaren.