Dundov is goed bezig. Zijn Namito remix is ook om duimen en vingers af te likken.
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dundov is goed bezig. Zijn Namito remix is ook om duimen en vingers af te likken.
jup, redelijk wat producties uit van em op dit moment :) Die namito remix heb ik op vinyl liggen en binnenkort die Patrice Baumel remix ook. Hele goeie ep die vinylrelease trouwens.
Hij blijft gewoon op hoog niveau producen :)
Config
Jules & Moss - Zeste :tongue2
Er komen echt amper nog platen uit op Musik Gewinnt Freunde. Zonde...
Heel de cd is briljant. Van The Broken Places tot When You Are Old. En zo mogelijk nog zwartgalliger dan Wait For Me, zijn vorige niet bepaald bloemetjes-, bijtjes- en zonnestraalrijke album. Als Frédéric de Backer Friday Sickness heeft geschreven met een touw rond zijn nek, heeft Moby de hele Destroyed gemaakt met een molensteen van zevenenveertig ton om de hals.
pzK
Weer een lekkere release. :)
Pumaz
Funk!
Config
quote:
Originally posted by pzK
Weer een lekkere release. :)
takkoord!
BZRK
Weinigen hier die dit nog trance zullen noemen, maar gelijk hoe, dit klinkt heerlijk :D