Deze wordt toch ook maar beter en beter met de jaren
Jakhira
Altijd geweldig, de releases van het jonge Local Talk label :)
TOR
:D
TOR
Dikke techno altijd van Truncate trouwens :)
Jakhira
I raise you this:
:p
Push2005
Nice :)
Jasperovitsj
Wat een leipe donkere knaller :crazy:
Progrez
De definitie van de afterclubplaat. Veel kans dat er in Aalst op dit moment een paar smoelen op aan het trekken zijn.
Jakhira
Volledig mee akkoord! :)
Jakhira
Ik ga een poging doen om dit te remixen :)
TOR
Ook de B-side mix is subliem :)
Config
quote:
Originally posted by TOR
Ook de B-side mix is subliem :)
Die original mix is vorig jaar al uitgekomen op die balance mix van Nick Warren :) Die DAVI B-Side remix is inderdaad ook goe, die heb ik me ook aangeschaft :)
Zoals gewoonlijk weer een toppertje van Ormatie. Als ik nu een producer moet noemen die me nog nooit ontgoocheld heeft dan is het Ormatie wel.
Deze is een van mijn favorieten op dit moment, de nieuwe Of Norway: