Meesterlijk album precies, toevallig op gestoten via Beatport.. Alleen digitaal verkrijgbaar helaas, ik heb gezocht via Amazon maar daar moet je zo maar eventjes 46 euro op tafel leggen voor een fysiek exemplaar tweedehands :eek:
domineesje
Black Van - Yearning
Real
Wat is er met First State gebeurd? Daarnet stond in de auto het eerste kwartier van hun set op ASOT500 op, wat een . :nervous:
christina
da's al zo van sinds ralphie b opgestapt is
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Wat is er met First State gebeurd? Daarnet stond in de auto het eerste kwartier van hun set op ASOT500 op, wat een . :nervous:
First State is toch altijd heel matig geweest, een 3tal tracks buiten beschouwing gelaten :p
FCB_Fanatic
Invisible Reality - Visibility (Sunstryk Remix)
De Geert
opnieuw een pareltje van Mike Foyle:
Progrez
Ik ben Destroyed, het nieuwe album van Moby dat binnen een paar weken in de winkel ligt, aan het voorbeluisteren. Een aanrader voor wie niet houdt van opgewekte muziek. De titels zeggen ook genoeg: The Broken Places, Lie Down In Darkness, After, Blue Moon,... Qua genre plak ik er ambient op. Maar ik lieg niet als er ook een ferme streep trance in zit. CD ziet er ook prachtig uit. Meesterwerk.
Config
terug naar de stijl van zijn album 'Play'?
Wie zou daar niet voor willen tekenen :)
Progrez
Als ge het over een totaal gebrek aan positief klinkende tonen hebt, komt Destroyed zeker in de buurt. Binnenkort heb ik een interview met de man over zijn nieuw werkstuk. Benieuwd naar wat hij te vertellen heeft over de neerslachtigheid van bijvoorbeeld een Victoria Lucas. Grote meneer.